logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

袁偉豪做「港生」嘉賓感觸

2016-09-13
■袁偉豪■袁偉豪

香港文匯報訊(記者 植植)袁偉豪昨日在銅鑼灣出席活動,同場還有關楚耀。袁偉豪表示見到前晚港男選舉,有少少感觸,尤其見到冠軍姨,他有少少似自己當年得獎時的情緒。袁偉豪說:「我都有叫佢(冠軍)鬘x上忍住,返到後台先釋放,希望佢將來有好發展。(不少人讚你今屆參賽仍會當選?)多謝各好友畀面撐我,特別係陸永,咁大頂高帽,話我係重量級嘉賓,我聽到都會心微笑。我由2007年選完到現在都接近十年。可能我騿m城寨英雄》的角色都幾多人鍾意,我都算係資深的香港先生。(諗起自己當年參選?)都有,他們比我當年參選更加鎮定,對答如流唔緊張,我當年面對稍為露骨的問題已經唔知點答。」

關楚耀表示之前在內地5個月拍攝真人騷,之後又到了台灣忙餐廳生意事宜,笑言很少講廣東話。提到餐廳,他表示正籌備在台北開分店,約投資6位數港元,今次再開大間些,有埋酒吧。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片