logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

石詠莉 鄧健泓 加國雪地影婚照凍僵

2016-09-13
■鏡頭下的石詠莉和鄧健泓淡定唯美。■鏡頭下的石詠莉和鄧健泓淡定唯美。

香港文匯報訊 石詠莉(Sukie)和鄧健泓(Patrick)拍拖將近三年,本來二人打算今年拉埋天窗,但因Sukie決定下月9日舉行她入行以來的首個個人演唱會,所以將婚事延到明年秋天,計劃屆時在加拿大及香港兩地擺酒。其實早於去年11月,Patrick在加拿大為女友拍攝首張Hi-fi碟封套時,兩人因利成便,已在當地拍攝婚紗照,過程既浪漫又難忘。

不過他倆的結婚照認真畢生難忘,Sukie說:「我]最初計劃去加拿大黈伬唌A諗住當地天氣係十零度,冇諗過去到時天氣係零下,仲要落雪,但好感恩天公作美,畀我]有個好靚奰藿瓞v相,但痛苦麉Y衫好單薄,有件婚紗係得一層lace,所以當時係由凍去到痛、痛去到痹、痹到跟住手腳同全身冇晒感覺,介乎係好似自己冇髐漈},好接近死亡儱P覺,但又幾有趣。」

Sukie憶述和Patrick影相時,她看到睇住Patrick的嘴唇由本來紅卜卜,到慢慢變成愈來愈白到變成紫色,然後臉部又變青,當然她本人亦凍到全身僵硬,結果兩人係凍到相視而笑,幸好這對新人相當專業,為了盡快完成拍攝工作而出盡「洪荒之力」,交足功課給攝影師。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片