logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網民點睇「做戴妖」

2016-09-18

「泛民」支持者

葉寶琳:早幾日先話人戴妖,而(M)家就話學習對象,同左(驉^戴耀廷道歉先講野(洁^啦。

Ng Koon Kwan:咁樣叫勇武?竟然去學佔中三恥之首,和理非之首,熱普城真係當佢地(])的支持者是傻狗咁玩。

Kenny Bok:佢應該辭職!履行承諾進行變相公投!喂,競選承諾蟀[(謘^喎?一句話「一個人辭冇幫助」就可以走數,咁咪即係欺騙選民?

Wing Hung Chung:一講合作一讚泛民邊個邊個,就起勢咁×。而(M)家見住鄭松泰咁講,佢地(])又即刻贊成返游說合作路線。之前×全世界人×街可恥,雖然咁做係政治現實,但真係唔係幾好睇。

Wong Wai Lung:呀?做帶(戴)妖?

質疑的「熱狗」

Man De Malteser:又唔聽教主書啦,好做唔做,去做妖。

Paul Lo Chi Ching:熱血,唔係好唔同意戴生嫁(謘^咩?我有d(齱^亂。

Paktik Patrick Chow:冇左(驉^大亨(黃洋達),要靠泰太鞭策了!出左(驉^個咁既(鵅^標題,要鞭多幾鞭先掂。

Haytham Ma:驚佢弱化左(驉^熱公一向的角色......

護主的「熱狗」

Takki Ma:好事,其實幾個新當選的都係細黨,唔合作根本做唔到野(洁^。

Michael Yiu:熱普城得返佢一個,局(焗)住要合作......

Meeko Goldie Chan:得體魽I始終離地人太多。

Adrian Yeung:戴妖搞親咩最後都一獲(鑊)泡,「立會戴耀廷」旨在乜野(洁^自己諗。

Yat Hei Leung:......香港人已經用選票證明全民制憲不獲民眾支持,......「議會戴耀廷」只係一個比喻,你班人一見到「戴耀廷」三個字出現鰨麚掑f中就群起而攻之,反映你地(])只不過係一班連言下之意都無辦法揣測鴽C水平港豬。

Ivan Yam:泰博未出發就比(俾)人抹黑,之後四年有排玩(你班左膠都知這個標題係負面)。

資料來源:facebook 製表:羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片