logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

《隱世者們》大馬收視破紀錄 吳啟華怕束縛 寧做浪子拍散拖

2016-10-05
■吳啟華、陶大宇、蘇永康、張文慈、呂晶晶及監製鄧特希等出席《隱世者們》飯敘。■吳啟華、陶大宇、蘇永康、張文慈、呂晶晶及監製鄧特希等出席《隱世者們》飯敘。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)吳啟華、陶大宇、蘇永康、張文慈、呂晶晶及監製鄧特希等,昨日出席無言~購劇《隱世者們》飯敘,該劇於馬來西亞播映更破了近兩年最高收視紀錄,眾人大感興奮。啟華早前被指與前妻石洋子復合去旅行,但昨日他表明過慣單身好舒服,不想再受束縛,寧願拍散拖。

啟華表示暫時未知是否要再到馬來西亞宣傳,笑言若然有登台騷更加好,可以賺錢兼順道旅行,最好可以有空打高爾夫球:「我好耐冇打高球,太曬會出斑,冬天打會好齱C」啟華近日正忙於在內地拍網劇及網絡電影,他不諱言拍網劇時間短、酬勞及劇本不錯兼且製作大。問到賺到錢可有再置業?啟華謂:「都有,香港有一個半個,內地都有齱A外國置業都會諗,因為遲禶|送個女去外國讀書,(你捨得?)我陪佢囉,所以要努力賺錢,囡囡現在鬗漲a國際學校讀小學二年級,打算等佢讀完小學過去。」

無意與前妻復合

早前啟華與前妻石洋子去旅行,並有指二人復合,問到二人近日可有溝通?啟華卻說:「向來都冇乜,但有保持好屪鰜Y,(冇彎轉?)我唔係好想轉,過慣單身好舒服、好自由,(囡囡可有要求父母鬗@齊?)個女仲細未明咩叫結婚離婚,等佢第時大個問起至諗點答,今晚我飛去北京,個女都會去鶣蚳ㄜ情C」

回復單身一段日子的啟華,直言現時有拍散拖,因不想再受束縛:「我好怕束縛,自己handle唔到長遠關係,一穩定鰲N好多問題出現,我寧願做浪子,唔係好想煩,經歷過兩次(婚姻),家庭搞唔掂,女又有個,現在都幾好。」問到可有叫前妻搵返個伴?他說:「冇刻意叫,等佢自己發展。(經濟上有照顧她?)向來都有,照顧得好好添。」他又笑言自己是為了女人而生活。

陶大宇與蘇永康一起接受訪問,大宇笑指近日為了該劇不停做宣傳已被經榨乾,對於劇集在馬來西亞收視破了近兩年最高收視紀錄,大宇多謝觀眾捧場,證明大家沒有白費努力。問到可覺得無赤澈韃リㄟ驉H大宇說:「無辦法豲漶A佢]有佢]政策,大膽講句,好洉菻H會有人睇。」

蘇永康等開續集

至於會否添食?蘇永康表示未知,但鄧特希的劇集一定有伏線:「佢有120個劇本鷏ㄚ蛂A唔知佢開乜隉A等佢指令,總之一嗌實返薄C」他又指原來很多觀眾都未睇過《壹號皇庭》及《妙手仁心》,因為《隱》他們再搵返這兩套劇來睇:「佢]睇完就明白到鄧特希劇本的風格係一句廢話都冇,節奏快,拍出面衋虞|有好多不必要翵F石,有朋友睇開無釆@,都會catch唔到。」大宇亦讚鄧特希的對白到位。此劇將會在內地發行,問到二人可會有分紅?大宇坦言沒有。

張文慈(Pinky)表示在劇中客串飾演吳啟華的前妻,但二人沒有親熱戲,對手戲更只有一場。最近Pinky加盟了無芋A她透露將於十一月演出新劇,暫時未知對手。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片