logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

歐錦棠「賤口」遭圍插 網民靈堂照贈慶

2016-12-12

香港文匯報訊 香港有幾位藝人很熱衷講政治,成為某些反中傳媒的工具,每當有合他們嘴型的事件就必找呢幾位「黃絲藝人」回應,踩下政府、踩下官員,他們有些是為私人恩怨,有些為了能上報就自然「識講識做」,根本有時是人云亦云,未知得幾多詳情就亂評論;本來就不想提呢種沒人格的藝人,不過今次見到社交群組歐錦棠及王宗堯被人狂插,而且歐錦棠被人搞到出了張靈堂照,那就真是不可不寫了。

梁特首宣佈不連任,陳志雲、歐錦棠、王宗堯等在社交網上留言要慶祝,歐錦棠更在fb直播與王宗堯的興奮歡呼畫面,而且口出惡言,咒罵人死,又趁機為自己宣傳,以為即場抽水有蚍ヾC結果惹來大批網民極大反感,群起罵他,「賤棠、癩狗」「捉番(返)呢兩隻入籠,加把大鎖鎖住,免得遺害人間」「 醜態百出喇,歐錦棠 ~ 本來仲想睇你嚜R台劇鵅A而家唔睇喇, 以後都唔會睇你有份鴷籉顗簅t或電視節目 ... !!!」「套戲送都無人睇!」「兩條茄哩啡抵你地做茄哩啡」;所以做人別太衰格,沒人鍾意的。相信他們都預計不到!今次搬起石頭砸自己隻腳了。

當歐錦棠得意洋洋稱「禱告真係有效!」卻被教徒Candy留言教訓:「你咁無品,你老婆冇教你做一個基督徒應該有禮貌和有愛心,你的言行不佩(配)做一個人,更加不佩(配)稱為信主的人,我相信你在做天在看,你不N有心裡平安,請自重。」

網民留言

Katie: 睇到佢個樣真係!想嘔!!不喜歡一個人不一定這樣做的!身為基督徒的你!!一點憐憫人心都沒有!!

Danny :多謝表態,唔使估你是人是鬼,以後凡有你做的什麼都一律不看。

羅生: 以前對佢無咩印象,依(M)加好反感佢!二打綠(六)嗟二打綠(六),人格有問題。

魯四: 講到帛金!小心報落自己度呀!歐畜!

Daniel :有乜咁深仇大恨咀咒人死,我反而覺得兩位偽人好可憐,帶茪釩諻竣H永遠都得不到快樂。

Oscar :賤人生賤口。

留園: 人賤、格賤、樣賤、口賤、腦殘∼入得堆田區

女網民留言:咁恐怕鵅A是青山出來的~癩狗......

Dominic :佢把口噤(咁)賤所以TVB未(咪)唔要佢囉,成日想做金牌司儀,做戲又唔得,係(騿^公司搞埋晒是是非非TVB未(咪)收佢皮囉!佢走髐膝q都好多人開香檳慶祝!!送佢一程唔好再返來喇!做佢屋企人,老婆,仔女,朋友都冇面見人!遲早比(畀)佢連累到等收白金就真!!唔怪得知TVB的監製導演演員都噤(咁)憎佢啦!

戲班之人留言:華光先師,祖師唔會保祐惡毒弟子,唔收得......報應!

錦堂(棠),名就好聽,但心地惡毒,絕對得不到心地善良的大多數港人支持。得道多助,失道寡助;就算你有蓋世武功,高超演技,到頭來也是無名小子,成不了大器。

Kw:CY同你有幾大家仇國恨?麻煩你講俾(畀)大家知,睇麉Y咪咁值得你咬牙切齒?

Huang :怪不得紅不起來呢,命苦不能怪政府,懂嗎?

吳淮清: CY掘鼳山墳咩? 業有三報,遲早自食其果!

Kimmy: CY一路無故被呢個賤精攻擊,莫須有的無限放大...

Jeff :李小龍咁愛國,有個咁髽ans真係慘呀。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻