logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

曾遭朋友出賣 G.E.M.拍拖不再公開

2017-01-21
■G.E.M.稱從沒放棄過香港市埸。■G.E.M.稱從沒放棄過香港市埸。

香港文匯報訊 鄧紫棋(G.E.M.)日前作客TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》,接受主播許文軒專訪,大談拍攝首部紀錄片《一路逆風》感受,亦表示從來沒有放棄過香港市埸和歌迷,自己會繼續做好廣東歌。

G.E.M.表示曾在意之前的種種報道,她說:「如果我話冇理會過實在太官腔,點會唔Care?今次的紀錄片我只係想用自己翵井袑嗐q人知個事實,冇刻意避開乜洁C」G.E.M.又說:「要數最唔開心鼣纗D,應該係2014年鴽甯O歌手雙年巔峰會,我要面對人生最嚴重鴾@次輿論,我微博有成18萬人留言,我見到有好多人鬧我,最傷心麉Y大會明明已經幫我平反驉A但竟然完全冇人理繼續話我,我覺得好黑暗。」G.E.M. 承認曾經為此而刪除手機上微博的手機程式,她說:「因為當時我一睇到灝d言就喊,好想避開。」

提到G.E.M.被網民攻擊,她說:「如果鶪擗葑’n,見到網友齔論又覺得冇乜洁A不過心情唔好,特別係肚餓時,可能會好嬲,好煩。」她又說:「對於衣茪W齔論,我真係有試過外面話我荓o好肉酸,我會拎住呢躞瓴琣P公司講,『都話我唔茤O灠捸A睇到未呀!』」

問到片中提及舊愛林宥嘉一事,G.E.M.說:「愛情係麻木,當局者迷,當時我唔覺自己太天真,但原來身邊鴾H覺得我唔理現實,畢竟係入行以來最長時間鴾@段關係,所以對我係有影響,但未去到有陰影,用時間去面對就可以冇洁C」她又說:「我一路都冇公開講釂A洁A只係有一次魒p人facebook寫過而俾人放鬙X薄A(有朋友出賣你?)係,鶗顙々妨寣A我刪除鬫n多facebook內鴾H。」問到再拍拖會否公開,G.E.M.說:「唔會,因為要考慮到另一個人儱P受,呢一刻我可能要去到結婚先公開,我係想拍拖但唔急。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻