logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

薛家燕爆安德尊女友幫得手

2017-01-24
■薛家燕與安德尊相約到鑽石山辦年貨。■薛家燕與安德尊相約到鑽石山辦年貨。

香港文匯報訊 (記者 梁靜儀)薛家燕與安德尊(大王)日前相約到鑽石山辦年貨,工作忙碌的家燕姐,每年都會親自去買蔘茸海味,她笑說:「年年都要辦年貨,呢個係中國傳統習俗,代表年頭好到年尾,必須要做,知道大王近排忙到飛起,好難抽時間辦年貨,所以叫埋大王。」說到可能已有人已幫大王辦了年貨?家燕即爆料說:「就快有人幫他辦了,我同大王講,已經十二年,又咁好感情,唔好辜負人家青春。」大王聞言即無奈走開。家燕姐繼續說:「聽四位玄學名師都話明年雙春兼閏月,同一時間擺酒生仔都可以,我識大王女友(S小姐)好多年,又幫得手、好Nice又靚女,但大王唔認係女友,只係助手,我同佢講其實兩個投契,都係時候。」至於她的桃花運,家燕姐笑言自己雞年桃花直頭旺。有人提議她可效法大王,也找個男助手?她笑說:「我要『男老闆』,開玩笑。」

近幾年都在行大運的家燕姐,一年忙到晚,令她盟生退休念頭:「原本諗過呢一兩年退休,但大師同我講起碼做到七十八歲,我說不是吧,不過見修哥(胡楓)都做到八十幾歲,又話學校會搞上市,(計劃今年上市?)唔係今年,起碼開到三十至四十間,M家有八間,有三間洽談中,香港同內地都好注重少兒文化教育同長者護理,十一年前我已覺得少兒文化教育好值得推廣,可提高小朋友品行、儀態等各方面質素,思想品德好重要。」談到新年願望,家燕姐透露稍後將再與黎小田合作,主持一個綜藝歌舞節目,希望觀眾喜歡。家燕姐又不忘向大王催婚,盛讚S小姐是很好的賢內助,叫他不要逃避問題。大王說:「酒席要妳包。」問到他與S小姐是否好事近?大王強調真沒這回事,笑話一則:「咩都唔係,自己冇女友,對方只係助手,冇私有化,(未有結婚計劃?):「冇呢件事,唔係拍拖,冇呢件事,畀人影鬙X薄A令到大家誤會。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻