logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

只望囝囝健健康康 陳敏之享受邊工作邊湊仔

2017-02-24
■陳敏之初為人母,很多事都不假手於家傭。■陳敏之初為人母,很多事都不假手於家傭。

陳敏之主演的《親親我好媽》成為黃金時段三線劇最高收視劇集,認真可喜可賀。新手媽媽陳敏之表示拍此劇感觸甚大,明白現今在香港,不論是學生還是家長都有很大壓力。這一刻囝囝雷子樂才兩個多月大,自己只望囝囝健健康康。至於是否會做「怪獸家長」,敏之笑言少少怪獸自己也可接受,但不會太誇張!■採訪、攝影:植毅儀、髮型:Eve、化妝:Jessica Chan、服裝:ST.STUDIO

新手媽媽陳敏之在去年冬至開刀誕下兒子雷子樂(乳名冬至),才剛坐完月,敏之已經出關頻頻為劇集做專訪宣傳。說到此劇拍攝後期,敏之知道自己有了BB,所以很感恩上天對她的愛錫。

「劇中我演單親媽咪兼訓導主任文嘉熙,經常面對一班『怪獸家長』,拍到後期知道自己懷孕,有時都會諗將來自己係咪都係會咁怪獸呢?上天對我好好,大家都知道拍劇係好辛苦,當初都沒想過拍劇期間會有BB,但既來之則安之。也因為已是差不多拍到尾段,好多炡ㄘ蝞矷A自己也有很多時間休息。我琱伔酈絮媽,自然會緊張一些,不過我絕對唔會迫個仔做任何洁C」

做適可而止的「怪獸」

愛兒子樂於冬至出世,所以其乳名就叫雷冬至。剛坐完月,敏之已經出關為劇集宣傳及投入《溏心風暴3》拍攝。始終是初為父母,敏之又餵母乳,所以很多時很多事都很蚨礡A絕不假手於家傭及陪月姐姐。

「我已經佗到成7個月先至去買BB洁A等自己可以放輕鬆心情,事前也和老公上了多次的育嬰班,但原來當BB真係出世,一樣係會手忙腳亂。特別是出街特別心掛掛,想即刻返去睇佢,電話裡面全部都係他的相。自己都唔想變『怪獸家長』,所以都選擇邊工作邊湊仔,唔會做全職媽咪,唔想成日將個焦點去晒囝囝度。但將來佢讀書,應該會好緊張,但應該唔會報好多興趣班,做適可而止的『怪獸』吧!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻