logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

蔚雨芯「胸」贏Jessica

2017-02-24
■蔚雨芯以超性感打扮現身,而Jesscia則收起招牌「警鐘胸」,只露出香肩。■蔚雨芯以超性感打扮現身,而Jesscia則收起招牌「警鐘胸」,只露出香肩。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)蔚雨芯(Rainky)與Jessica C.(JC)昨日到觀塘出席活動,有「魔鬼胸」之稱的Rainky以紅色Deep V裙超性感打扮現身,而已為人母的Jesscia則收起招牌「警鐘胸」,只露出香肩。受訪時Rainky被問到為何以長髮遮心口?她解釋不是刻意遮住:「係髮型師幫我諗,只係頭髮太長。(怕露點?)冇,我一向好穩陣,M家我多數鬘_京拍劇,同埋讀緊中央戲劇學院,所以返香港要浦鴾pfans。」

說到她的性感打扮撼贏了同場的Jessica C.,她說:「我係香港女仔,佢係mix(混血兒),兩個唔同範疇,我都有睇佢IG,頭先鰜嵽x都有讚佢個女好得意。」問到她又可心急結婚生BB?她說:「唔心急,仲要學多洁A慢慢來啦,要講緣份。」她承認有追求者,但暫時想拚搏多幾年,因她是九三年出生,現只得廿三歲, 事業為重,而且還未享受完單身。

剛由美國返港的Jessica C. ,透露女兒Tessa下月便一歲生日,屆時會留港慶祝,她表示因為安志杰(Andy)要拍戲,她就主力湊B。餵人奶的JC表示,見到女兒健康活潑,就希望將最好的給她,故未決定何時停餵。

對於被指打扮輸給了Rainky?JC帶笑說 : 「我唔介意,冇所謂,M家我已經係唔同的Jesscia。(不想再性感示人?) 我唔介意要性感,但已經唔會放首位,以前我會想成為最性感,但M家就冇所謂,因為已經做了媽咪,Andy亦唔介意我荓o性感,最重要在我BB眼中贏了。」提及婚期,她透露會在十月行禮,預計會在美國舉行,返港再同朋友食飯慶祝。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻