logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【特稿】「鬍」亂邀功厚面皮一被質疑即黑面

2017-03-16

在任財政司司長時,曾俊華年年估錯數,在龐大儲備下強推削減政府部門開支的「0-1-1」方案,但他昨日仍邀功稱自己可向港人交代、不負中央所託,但被問到是否代表有改善空間時立即變臉:「我唔知你點解總係講埋呢鑨洁C」

金融服務界選委鄧聲興提問時指,金融業界是財政司司長的管轄範圍,問到曾俊華對任內的業界發展滿意與否、有否改善空間;又問他在政府儲備有9,000多億元下可否取消暫繳稅制度。問題圍繞業界,但曾俊華顯得「叻唔切」,稱自己任內的9年半非常波動,包括2008年出現金融海嘯,做了不少工夫,令金融市場基本穩定、經濟基本增長,除財政健康外更有盈餘,「我唔會話去讚自己,但我相信我係可以向香港人交代得到,我亦都係不負中央所託。」

拒答可否撤暫繳稅

主持追問道:「既然好滿意,即係如果你當選,未來5年唔需要有改善空間啦?」曾隨即顯得不悅:「呢個係你講鵅A我]永遠都有改善空間,呢個根本係唔使講,我唔知你點解總係講埋呢鑨洁C」

他又未有回應可否取消暫繳稅制度,辯稱要有足夠儲備才有良好信用評級,如果出現赤字會令評級下跌,而儲備雖有9,000多億元,但在一些工程仍未「找數」、預留2,000億元進行10年醫院計劃、預留1,000億元作房屋儲備下,將會所剩無幾。

■記者 朱朗文

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻