logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

兩美人積怨消 關之琳:我已經放下 劉嘉玲:咁咪好囉﹗

2017-03-17
■關之琳透露其睡衣品牌會在內地開店。  彭子文 攝■關之琳透露其睡衣品牌會在內地開店。 彭子文 攝

香港文匯報訊(記者 李慶全、梁靜儀)「2016傑出領袖選舉頒獎禮暨晚宴」昨晚假灣仔君悅酒店舉行,出席的嘉賓有向華強夫婦、向佐、何超瓊、杜琪艉珧、諸葛紫岐、何柱國、蔡志明夫婦、蔡加讚夫婦、楊小娟,以及盛傳不和的劉嘉玲及關之琳(之之),二人相隔五分鐘到場,緣慳一面未有合照,但同被大會安排坐主家席。

昨晚嘉玲入場後5分鐘,之之現身,她又與何柱國拖手合照,之後再接受傳媒訪問,說到她剛才被何生拖手?她笑說:「嚇死我,我]算係熟,(好耐冇畀人拖手?)好耐喇,男士女士都係。」說到她日前大晒在巴黎拍攝的性感內衣相?她表示在巴黎是即興拍攝的,為自己品牌賣廣告要出點力,但也不是好性感:「我呢個年紀唔可以太性感,會嚇親人,之後會有新款推出,經營髐賒茪輶N蝕錢,之後會鬖迅ㄥ}專門店。」問到是否因感情失意而事業得意?她說:「先有事業之後會有愛情,唔會兩樣都冇,事業好其他會更順利。」早前之之與韓國組合Super Junior-M中國籍成員周覓傳緋聞,她解釋是在范姜的飯局上認識對方,並叫大家不要誤會。

恭喜甘比成香港女首富

談到與劉嘉玲再次同場會否尷尬?之之說:「順其自然啦。」之前嘉玲稱做唔做返朋友就要看她?之之繼續答:「順其自然啦,呢曮Y將來翵ヾA自己都淡化驉A我已經放下驉A最緊要舒服,唔好再講,都過魖潀~。」問到會否主動與嘉玲傾偈?之之就說:「睇啦,(合照?)再睇黻捸C唔好突登,好似好肉酸咁,(有心病?)唔好再講呢瓥漶C」

另外,問到之之有冇留意劉鑾雄(大劉)近日的新聞?她說:「冇睇到,我鰝k國返,希望佢身體唔係講到咁差啦,(仲有冇聯絡?)已經冇聯絡。(大劉分身家畀甘比,令甘比成為香港女首富?)恭喜佢。」

聞曼玉很落寞反應大

之之做完訪問,就到嘉玲出來做訪問,問可她可有見到之之?嘉玲說︰「暫時未見到。」說到之之表示淡化件事,已放下,嘉玲即笑說︰「咁咪好囉﹗恭喜佢﹗都冇事啦,呢囍~紀都係求健康快樂,順返條氣自在齱T」她又稱事前不知大家同場,不過也不是首次見面,因大家有共同朋友,問到朋友可有做和事佬?嘉玲苦笑說:「唔好再將呢件事發大謠縑A唔好撩事鬥非。」問到會否幫襯之之的內衣?嘉玲說:「內衣都適合我,自己都有做服裝,(crossover?) 講呢矕N遠齱A自己品牌會鬗W海搞騷。」

另外,提到張曼玉被拍到一個人很落寞,聽到張曼玉個名,嘉玲就很大反應說:「其實我]唔係好熟,只係鷁L貝蝻@時會見到,私下真係唔熟,呢個圈做到朋友鵀n少,落唔落寞只是出面人鱞貌k,其實佢內心好充實豐富,佢活得自在,我唔覺得落寞,唔好成日用自己眼光同價值去評論人]。」

向佐作晚偕同一名女性朋友出席晚宴,他否認是女友,又稱目前單身。之前他在內地真人騷要食蟲,他表示唔驚,又透露父母在其中一集真人騷出鏡。提到他的細佬向佑因毆打兼恐嚇司機被判入獄一事,向佐說:「我得一個細佬,(可服判刑?)都判驉A冇得唔服,(可有去探望細佬?)佢入鬙h兩日,佢都有寫我名,我可以去探佢。」

諸葛紫岐考慮追多個

諸葛紫岐前晚單拖出席,她指兒子經常想有個弟妹,問了她好幾次,所以都有考慮造人,但最近同老公都很忙,要夾時間造人。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻