logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】「神駒」追小麗老千數 網民譏「政棍你都信」

2017-04-10

香港人其實真係幾善忘,好似人稱「小麗老千」的「自決派」立法會議員劉小麗,在立法會選舉期間猛話自己當選後定會捐一半議員人工,並在其選區九龍西設立「家務義工隊」幫助老人家,仲話會公佈賬目。不過,小麗老千在被網民追數兩個月後始捐出去年10月人工的一半,到現在都再無聲氣。「無敵神駒」仇思達近日再發帖追數。有網民揶揄,「政棍講洇A都信,認真你就輸了。」 ■記者 羅旦

小麗老千在去年立法會選舉期間大開「支票」,包括當選後會捐出一半議員人工成立所謂「義工隊」,更提出所謂「免供款退保」,惟當選後隨即走數,她在去年11月領取了10月的薪酬後,所謂「捐一半人工」一直無聲無息,直至仇思達發動網民追數,她拖延到11月下旬才不得不「找半數」──分別將一半人工捐給「社區發展陣線」、「香港婦女勞工協會」及「區區有飯開」,所謂「義工隊」仍然唔見影。

去年12月至今 小麗「承諾」冇影

不過,由去年12月到今個月,小麗老千似乎都無再捐過人工,佢11月講話計劃半年內成立「義工隊」,現在都過鱆韖b年仍然影都冇,所謂「免供退保」自然更加冇鷐v啦。喂,阿姐,妳身為立法會議員都要交代麉Y嘛!雖然面對DQ官司,但妳訟訴費用靠「眾籌」,仲有議員、理工大學香港專上學院人文、設計及社會科學學部講師鴾H工同兩層樓隊漶A唔係咁都要走數麉z!

仇思達近日就出post追數:「自從劉小麗議員於去年11月捐過一次半個月人工之後,就已經無晒下文。請問劉小麗議員會否兌現競選承諾,在餘下任期繼續捐出一半人工? Lau Siu Lai(劉小麗)請回話。」不少網民大鬧小麗老千又走數,也有看透世事的網民坦言面對政棍,「認真你就輸了!」有人則大玩有聲post,為Beyond《灰色軌跡》填新詞,一人一句下寫成︰「捐一半人工,何時麻醉我抑鬱?過去了的一切計利息。找不了利息,DQ沒法看得清,再屈神驅(駒)追數叫被迫。」

麗粉「護花」:前世有仇

一名疑似小麗老千粉絲「Roland Chi Wing Chan」則「護花」留言道︰「仇先生,真係唔係好明,小麗老師只係小女人一名,點解好似咁大仇恨,經常玩針對?老實說,其他議員走數,比比皆是,而且佢單官司亦未完。我亦知道佢忙碌得很,莫非你大哥姓如其人,前世同佢有仇?」

可惜仇思達就真係冇咁鵅u護花」心情,反問到︰「陳先生,真係唔係好明,小弟只係小市民一名,點解劉小麗好似咁大仇恨,經常玩針對?老實說,其他議員被監察,比比皆是,莫非你劉小麗姓如其人,成世×流流?」「Chan Kanam」更抵死說到︰「稱呼主張女性平權、教gender(性別議題)鴾p麗老師做『小女人』?問過佢同意未?」

講鼲搨@,小麗老千點回應呢?雖然仇思達已經tag(標籤)髐p麗老千麰茪Hfacebook,亦有人tag埋佢個fb專頁「小麗民主教室」,但到截稿都唔見佢有回應,只係出鑆ost講自己嚗V市活動,實行當睇唔到人]追佢數囉。

網民寸爆老千

Yanster Leung:佢一陣話,我有捐架(謘^(但我無話捐幾多次)。

Adam Leung:捐一半月薪隉A冇話個個月捐喎!

黃宇翰:議員講洐羉熉あ傖A咁出奇?哈哈哈哈哈!

Peter Lo:政棍承諾,認真你就輸啦!

Ted Fong:話明老千,你信就係白痴。

LiJohnny:算把(罷)啦!叫佢捐$(錢),佢話、封條命好過......

Treewind Wong:一陣又話你迫害佢(小麗老千)。

Ken Chung:找不了利息,DQ沒法看得清,再屈神驅(駒)追數叫被迫......

Ada San-gu:捐一半人工,何時麻醉我抑鬱?

Joey Yam:佢入左(驉^立法會大半年除左(驉^識擺烏龍,佢仲有乜野(洁^貢獻?

資料來源:仇思達fb留言

整理:羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻