logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

問為何志明不是爸爸 千嬅爆兒呷余文樂醋

2017-05-12
■千嬅指茈憐釣麭鶞獐皏J。■千嬅指茈憐釣麭鶞獐皏J。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)楊千嬅、陳逸寧、林兆霞前晚到九龍塘一間戲院出席《春嬌救志明》愛情寸嘴討論會,現場並公佈電影港澳票房已超過二千六百萬。

頻頻出席電影謝票活動的千嬅,前晚與陳逸寧及林兆霞現身戲院時,引來全場起哄,千嬅笑指這是個中女講座,講中女三寶,冷衫、外套、暖水壺。她指雖然電影已去到第二周,但都應該要勤力宣傳,希望再下一城破紀錄。對於影片暫時成為本年度香港最高票房的華語片,千嬅感到成績已好好,並感激觀眾支持,亦有信心打破上集紀錄。問到如何慶祝?她說:「如果過鰷臚G集就上台載歌載舞,開小型音樂會,book定麥花臣開騷三個一齊唱,咫策~生力軍組合。」問到千嬅會否穿上戲中護士cosplay造型見觀眾?她笑說:「我驚人]以為鬼片,唔想破滅鰿K嬌,要求唱歌完全冇問題,我]係歌女,已經練晒歌。」

另外,問到兒子Torres有否睇《春》片?千嬅指電影是IIB級,兒子未夠秤入場,但兒子有說過想睇:「佢知道媽咪同爸爸去戃鄙腹A冇叫佢,佢睇就曳,我話唔係曳,要等大個先睇,佢又問點解(主角)係樂哥哥(余文樂)而唔係Daddy,如果睇埋仲得了?老公管我已經好煩,多個仔管,我又要循循善誘答佢,話做戲係假鵅A佢又問點解假都係佢,可以搵Daddy!可以同Daddy一齊返工拍戲。」同樣已為人母的陳逸寧亦表示不會讓兒睇,因戲中她要爆粗。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻