logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

「熱城」批狗主做戲

2017-05-17

葉政淳:黃毓民,你快去報警,唔報正狗渣。我從來唔會做呢種事,唔好口買口賠得把口老屈。

Cheung Joseph:話俾人恐嚇只係煙幕,佢鰬F壇打滾幾廿年老油條,自稱流氓政客, 點會怕區區一封恐嚇信?只係佈局迫走「國師」罷了。

Bob Lai:根本封信我認為就直情係佢搵稻草人黎(薄^打之嘛,單憑一封信,幾隻字,就講左(驉^幾個人名出黎(薄^,又要人負間接責任,極其兒戲所為。

Pon Sze Hang:政界鍾意玩陰司紙既(鵅^有三個人:梁國雄、陳(偉業)大舊(翩^、黃毓民。

Sara Dylan:寄陰司紙呢下(鵅^真係好×「old school」(過時),通常上左(驉^年紀鴾H先會諗得出......

Pen Lo:果(鶠^邊(「青政」及「本民前」)急需「正宗本土」呢個大義名份,所以一早鋪好路俾(畀)榮主(黃毓民)歸順,咁就再無人可以攻擊佢地(])係「偽本土」,榮主做唔做就睇骨氣了。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻