logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

陳黃被指抵食死貓

2017-05-17

Debby Kong:大家都冇企鷊階蟀J(鵅^層面睇呢件事,換轉係妳屋企人畀(俾)人×,畀(俾)人咒,得閒就寄封信畀妳,得閒又放隻死貓係(騿^妳屋企門口,大家會點?

Alan Kong:單狤N鼲搨@,陳黃(傻根、狗達)兩個聲都唔敢聲,咁大個人,避嫌都唔識,助長曮揮怴A「食死貓」都係抵死鵅C

Leung Wing Kit:親者痛,仇者快,「皇上」(黃洋達)當日(在誓師大會上)講,邊個搞毓民我實同佢死×過。原來係×講。

Loklok Jan:黃洋達有個秘密工作群組,會鬗J面落order(命令),但公開群組就緊(梗)係講一人少句啦,......呢排事件,唔知黃洋達有無落order全力保陳雲×毓民呢?

錢偉治(鹵味男):總之,大家立即停止課金俾(畀)《熱血時報》。

資料來源:fb留言

整理:香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻