logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【特稿】「露肉獨女」呻被撩 「熱城」譏蕩婦開拖

2017-05-17
■黃于喬經常在facebook和Instagram貼性感相。 IG截圖■黃于喬經常在facebook和Instagram貼性感相。 IG截圖

一時衝動加入「港獨派」,真係後患無窮,「不可一,不可再」。近日,與「熱城」有仇的「青症」及「港大獨幫」支持者、中文大學前學生會幹事會常務幹事黃于喬,在fb呻被麻甩佬騷擾,「熱城」支持者即時打蛇隨棍上,指她被人撩係因為「經常」襩G貼性感相,輕佻不莊重咁話,有人更稱她似性工作者才會被人「問價」。黃于喬反擊稱此舉是「blame the victim(怪責受害者)」。黃的支持者更揶揄對方是因為冇人撩而唔抵得。

「熱普城」中人自立法會選舉失敗後四處樹敵,特別是有兩人當選的「青年新政」及其支持者,大搞所謂「清算」,就連「普羅政治學苑」話事人黃毓民也被指為「狗主」,更何況其他「青症」、「港大幫」的支持者?

聲稱被麻甩佬跟蹤搭訕

一直「反父權」兼主張「身體自由」、網名「圓咕碌」的黃于喬,近日發帖稱自己「鰡礸韞天化日之下,俾麻甩佬係咁跟住」兼搭訕。她借題發揮稱「某d(齱^(自以為係)父權人士會話:『你咁早(?)出街預左(驉^啦!你著(荂^件露肩衫,無好好保護自己,唔怪得人。』」她續指,其後「有個啊(阿)叔走出黎(薄^,好快咁幫我開門,叫我快d(齱^入個商場,然後喝住個麻甩佬:『喂!咪搞人啦。』」,話呢囓叫「真父權」喎。

被批氣質不莊重衰輕佻

此帖一出,「熱城」中人個個好似冇咩重要得過呢件事咁瘋狂發帖、留言。其中「Crystal Li Yuen Man」上載了黃于喬的帖子截圖,稱自己要以為人母的身份說:「好多女人會因為有人當街撩佢而自豪。其實真相是,你氣質不莊重,給人輕挑(佻)、容易到手的感覺。」

黃于喬在自己的fb「截圖再截圖」,反擊道:「blame the victim最佳示範。我比(俾)人跟係我氣質唔莊重、輕佻、容易到手。......我講出黎(薄^,就係自豪,就係蕩婦。......比(俾)人跟係受害人嚙龤A講出黎(薄^哪怕只係抒發下(鵅^感受就係自豪、『雞格』、蕩婦。咁有咩事唔敢出聲啦係咪?」

「港大幫」粗口教師還擊

「熱城」口中的「港大幫」之一、港大學生會刊物《學苑》前副總編輯王俊杰留言力撐:「有個咁鵀悒嶸u係三生修到。」「粗口教師」林慧思也做炸兩稱,「自從佢(『Crystal Li Yuen Man』)信驉]『城邦派國師』)陳雲之後,個人慢慢變驉A我唔明陳雲點解可以影響一個人,可以影響得咁犀利!......『熱狗』有名你叫架(謘^啦!當然會亂咬人。只要得罪過佢地(])其中一個人一次,就會成群出晒虧r人。我好記得(『熱血公民』前頭目)黃洋達講過既(鵅^疆(殭)屍論,而(??)家佢地(])變晒疆(殭)屍。」

上載黃裸胸照指自己

「Crystal Li Yuen Man」其後「反擊再反擊」,包括貼出黃于喬及其友人的疑似裸胸照,「今天撩佢的男人,可能50%係佢follower(除非唔係)。如果佢係我個女,我真係會教『必自侮而後人侮之』。......你放J圖(性感照),人地(])會對著(荂^你的照片手淫(我故意不說J,我要說手淫),大膽曭滿A甚至會跟縱(蹤)你。你反而冇防避之心。」

親「熱狗」的「手作達人」吳斯翹(Billie Ng)留言稱:「冇睇亦舒大的女生是不會明白矜貴是什麼,好彩我個係仔。女仔唔矜貴其實得益的不是女仔自己。」「Crystal Li Yuen Man」回應道:「西門慶看中潘金蓮,是因為smell(聞)到大家是同類。」吳斯翹則稱:「也不一定,男人撩你是一件事,你自己經常掛在口邊是另一回事。」

睇完雙方同支持者黚d言,老實講既侮辱女性又充滿仇恨,真係雙方都幫唔落。作為普通人真係識條鐵,大家都係食麊嵽芮滶捸C ■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻