logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

「四眼」拍片自導自演 與「凱撒」私怨唔畀錢

2017-07-07

找數真漢子,唔找數麉Y咩?被指為「本民青症狗」、網名「凱撒」的黃家進昨日發帖,指稱「熱狗」副主席「四眼」(鄭錦滿)在立法會選舉時託佢拍條片,結果拍拍儭颩禶Q拍,連先前拍鴾驤ㄜ灟n,冇畀到錢咁話。有人就話條片真係拍得唔好睇,「凱撒」就話「四眼」當時做導演,即是唔關佢事喎!老老竇竇,你班「港獨」派屭p人恩怨真係好難搞清楚,但如果真係有人走數,咁似乎唔係好諢C ■香港文匯報記者 羅旦

搞製作的「凱撒」近日發帖稱,「話說之前副主席搵我拍選舉片,錢又冇比(畀),拍拍下又話唔想拍,搞到我×做驉A有幾多人想睇?」雖然,佢冇講邊個副主席,但已經有人估到。「學生動源」召集人鍾翰林,以至被指為Cheap禎「狗頭軍師」的林浩基都想食花生,紛紛支持佢將片上載。

「凱撒」其後上載了有關短片,並發文道:「話說副主席搵鬻琠蝷龤A我就唔用腦,就咁做Cam man,佢做導演,拍拍下冇鬙顙ヾA又冇錢比(畀)返我,又block埋我。好×是旦咁edit齯虪h薄A後半段冇畇說C」

前半拍爛片 後半惡搞「入青山」

短片開估,帖文中的「副主席」就係「四眼」,片中上半段係拍攝他做引體上升同跑步,但速度就顯得非常古怪,剪接都亂七八糟。

最抵死麉Y「冇畇說v鴾U半段。話說「四眼」另一個外號叫「超音鼠」,話佢好以世嘉呢個舊電子遊戲中鴾H物咁,見有「光環」就衝過去搶,「凱撒」於是截取了超音鼠的遊戲畫面,添加了「四眼」跟步的模樣,和真正的超音鼠在自創關卡「Green hill(青山)」鬥搶光環,連「叮叮」聲都落埋。

「凱撒」紛紛恥笑「四眼」。不過,「Castor Ho」就留言道:「但係你(上半段)真係拍得唔好睇......呢D(齱^野(洁^應該事前傾好數。」

「凱撒」則反駁:「下(鵅^,佢都冇話要拍咩,導到一舊舊(翩^,鷲ocation錯晒,又趕時間......完全冇事前溝通。」

「Castor Ho」回道:「所以年青(輕)人(我開map炮)真係做野(洁^要有步驟,夾唔掂寧願唔好做。」

網民鬧「四眼」「走數死全家」

「C.w. Ho」就揶揄「凱撒」:「你真係好得閒......」「凱撒」即回道:「追債,拍片唔洗(使)錢?」「C.w. Ho」就附和:「走數死全家。」「Vince Dick Ma」更稱:「唔好為尐(齱^監??摰伅※捸I」

呢單狪z出後,「四眼」一直冇回應,而係騿m熱血時報》直播砌高達模型。坦白講,「獨派」互咬,唔係權就係錢,但同時又糾纏不清,係真係假,就真係得當事人知囉。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻