logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

「總辭」引爆「民主派」鬼打鬼

2017-07-16

「獨派」借機搶議席 尹兆堅激到爆粗

羅冠聰、劉小麗、姚松炎、梁國雄4名反對派中人被DQ,你以為反對派會因此而「團結一致」?少年你太年輕了!可能需要補選的議席增加,正是反對派鬼打鬼得最激烈之時。在立法會佔少數甚至1個議席都冇的激進反對派及「港獨」分子,就要求「泛民」搞所謂「總辭」,「變相公投」,舞劍之意自是對準空出來的議席;在立法會佔多數的當然不肯放棄高薪厚祿兼「尊貴」地位,其中民主黨新界西立法會議員尹兆堅表現最激,爆粗鬧提出「總辭」者係「鬼」係「×街」。「民主派」喎,紛紛現晒形啦!

■香港文匯報記者 羅旦

在羅劉姚梁4人被DQ後,反對派討論得最激烈的,是所謂「總辭」的問題。「普羅政治學苑」前立法會議員黃毓民、「熱狗」主席鄭松泰等,均叫反對派「總辭」,要「剎停議會運作」,要在社會「投下震撼彈」咁話喎。有關人等此議受到傳統反對派支持者的批評,有人就揶揄鄭松泰不如以身作則,自己辭職先。

組成所謂「保衛香港自由聯盟」的退休教師韓連山,圖在前晚為羅劉姚梁舉行的「反DQ」集會上上台發言講「總辭」,結果被拒上台。被DQ的劉小麗、羅冠聰,和「自決派」的朱凱Y等當時就稱不認為「總辭」有用。

稱保否決權免被「予取予攜」

其實,議席少甚至冇鰜蚹j鴾禲A自己冇成本又可以爭光環,硠打N聽唔硠市}算囉,但口講民主者通常都唔民主,亦可能傳統反對派中的確有一股要求其他反對派議員「總辭」的壓力,尹兆堅就鬼咁勞氣,在集會結束後即發帖爆粗稱:「韓連山、黃毓民你]×街啦,叫人總辭,鬼。」

他續稱:「DQ議員話最大影響係乜先?係分組否決權同1/3議席否決權呀。而(M)家6個都咁大鑊,仲要總辭俾(畀)建制予取予攜?......講『總辭』的要不政治幼稚病,要不是鬼。韓、黃就係鬼。」

網民質疑零抵抗「無料到」

此帖一出,即爆發罵戰。「Willy Chan」留言質疑:「呀尊貴議員,分組否決權而(M)家都已經冇,23條就算冇人DQ都係過到,議事規則果(鶠^陣『五區總辭』時『泛民』都幫建制派修改過啦。仲有你]『泛民』今屆會期成日有五六件議員多次缺席關鍵投票俾(畀)政府予取予攜姪啦仲講咩否決權呀?」

尹兆堅留言反擊:「咁,就連留下抵抗都無。......係少數就應該全面『總辭』,咁唔駛(使)參選啦,區議會都『總辭』啦,全面投降啦,係嗎?」「Tszyu Ng」加入戰團,反擊道:「抵抗?你班人做過D(齱^咩抵抗?票又唔投,布又唔拉,唔好笑死人啦!」

「Willy Chan」就再恥笑:「而(M)家你講1/3咁大聲,你]齊人投票先講炾捸C投票率最低幾個係郭榮鏗,梁繼昌,李國麟呀!」「Kelvin Yung Pak Yu」就揶揄:「唔想斷米路咪認囉,連投票咁基本既(鵅^野(洁^都可以缺席N次比(畀)正苦(政府)過左(驉^,扮咩抵抗者?」

尹兆堅即還拖,「你即係認為,連反抗都唔駛(使),任人予取予攜?咁叫投降主義,咁樣反抗係咩現(玩)法。......每次俾(畀)人打壓,係咪都自盡『總辭』,投降?講乜?」「Anthony Mark」反擊:「你叫楊岳橋唔好成日缺席投票先黎(薄^同我講野(洁^啦!」

不少網民就不同意尹兆堅將意見不同者都打成「×街」。「Yu Hong Kwan」批評:「民主派的意見是民主,其他的意見都是鬼?」「Chan Kwok Hin」則稱:「黃毓民起碼搞過『五區公投』,韓連山起碼絕過食。你尹兆堅做過乜?」「Hugo Leung」反駁:「進步老師(韓連山)不嬲都係鬼,早就應該學黎智英踢爆佢,搞到社運界一壇(潭)污水。」「陳宮」則反唇相譏:「黎智英話佢係鬼,佢咪係鬼囉,班友仲有自由意志咩?」

知醜鬼祟刪post 狗達落井下石

由於爭議極為激烈,尹兆堅其後鬼祟刪post,但已俾人cap鷞洁C「青症雙邪」中的梁頌恆就發帖:「呢條××真係尹兆堅?」「熱狗前首領」黃洋達(狗達)也發帖,稱「總辭」只是一個建議,但「成班飯民就撲曬(晒)出薄捇峞]晒)鬼,係咁亂槍發炮,又話叫人『總辭』鼢N係鬼,又亂講乜鬼而(M)家要保住否決權......事件發生一日都未夠,班飯民就已經槍口對唔準政權啦,就只係掛住『內鬥』啦......唔『總辭』就唔『總辭』囉,駛(使)乜又話自焚又講人老母咁勞氣隉v。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻