logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

「中箭」米路斷 河童講錢「永續搵食」

2017-07-16
■黃之鋒集會後第一個帖文就是講錢。fb截圖■黃之鋒集會後第一個帖文就是講錢。fb截圖

香港果然係經濟城市,一開口就講錢。「香港眾志」(中箭)立法會議員羅三七(羅冠聰)被法院裁定喪失議員資格,一直吸吮佢份糧、做三七助理鵅u眾志」秘書長河童(黃之鋒),出席了前晚的「反DQ集會」,但就唔知係咪心慌得滯,集會後出鼤臚@個帖就係叫人捐錢。不少網民睇唔過眼,揶揄佢一開口就講錢,更質疑「眾志」此前籌埋咁多錢唔知去鷖銦A又批評他們是在「永續抗爭搵飯食」。

集會爛尾 「籌旗」行先

河童在晚會後發帖,首先道歉稱:「對不起,今晚集會未如人意。我知道,大家正等待著(荂^我們宣佈下一波行動,或是期望公佈某些具體方向,結果集會也未能道出甚(什)麼實質訊息。」

他解釋,這是因為他們「面對突如期來的官司裁決,不論議員糾纏於繁複的上訴法律程序,對於訟費需要賠償也非常憂慮,抑或十多位議員助理面對的失業困境,還是政黨失去議員辦事處所提供的主要財政來源」,故感到「很疲憊」。

不過,該帖的重心是隨後的一段-就係叫人「捐錢」。他稱,「眾志」將失去每月20萬元的辦事處營運開支,「不單財政陷入水深火熱的狀態,人手亦將在黨工和職員被解僱後嚴重短缺,......最後,當我們仍在思考如何應對劣勢的時候,我非常希望各位能與『香港眾志』,一起渡(度)過這個寒冬,以小額捐款的月捐方式痡`支撐『香港眾志』的營運開支」云云。

圖窮匕現,都係一個「錢」字。此帖一出,備受網民批評。網民「Africa Yip」就揶揄:「睇唔出無左(驉^個(鶠^筆錢有乜咁重要?你地(])未當選時都係無個(鶠^20萬架(謘^啦?你要籌錢都要講下(鵅^為乜先得架(謘^?為左(驉^令你地(])繼續爭取?咁爭取釂A野(洁^先得架(謘^?......好失望,第一時間係講錢,我明無錢生存唔到,但你地(])平時有幕(募)捐,咁蠵又去左(驉^邊呀?」

網民質疑用途 「太多政棍」

「眾志」友「Polaris Tang」就幫河童出口反問:「冇左(驉^筆錢唔重要,邊個出糧畀議員助理呀?你出呀?」「Africa Yip」反擊:「我唔認同DQ,只係一DQ就係(騿^度叫人捐錢,會唔會快左(驉^齱H我捐錢都要知你點用蠵架(謘^!......以前去七一遊行都會捐錢,而(M)家覺得社會太多政棍,捐錢都要小心齱A我蠵都係血汗錢。」

「Kin Yi Jim Wong」也質疑道:「2014年『雨革』開波果(鶠^陣你地(])有錢咩?錢係重要,更重要既(鵅^係你地(])有冇抗爭既(鵅^心同背水一戰既(鵅^決心,就係太多抗爭者見到你地(])唔係想贏,係想永續抗爭搵飯食先至離棄你地(])搞到咁少人ja(喳),結果真係成晚集會剩係講補選,完全冇抗爭既(鵅^心。」

「本民前」挑機自作孽

有「本土民主前線」的支持者則留言挑機。「Rita Kwan」揶揄:「哇每個月$200,000!梁天琦都無金主啦,咪又係咁做......」

「眾志」友「Dakhon Wong」即留言反擊:「本民前有50萬現金同偉哥!」「Frankie Leung」也質疑:「梁,游住灣仔咁貴租,冇金主支持可以住咁耐?」 ■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻