logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

鄭嘉穎橫手阻止性感 陳凱琳薄紗擋事業線

2017-10-16
■陳凱琳以淺藍色DeepV裙出席活動,雖然心口有一片紗布,但難以遮擋事業線,非常搶眼。■陳凱琳以淺藍色DeepV裙出席活動,雖然心口有一片紗布,但難以遮擋事業線,非常搶眼。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)陳凱琳(Grace)、張文慈(Pinky)、楊思琦、陳法蓉、向海嵐、溫碧霞、龐卓欣、陳爽及Rosemary等,前晚到中環出席《ARTE與何國鉦My Wonderland魔幻派對++4》活動。性感谷胸上陣的Grace,表示事前有給男友鄭嘉穎過目,男友出門口前佢都拿條披肩畀自己披住。

身穿粉藍色DeepV裙谷胸上陣的Grace,雖然心口有一片紗布,但難以遮擋事業線。被問到事前可有給男友鄭嘉穎過目?她笑說: 「男友都有望一望,都有『鵅z一聲,我解釋係大會指定,佢話都會尊重的。(男友唔想你太性感?) 我出門口前佢都拿條披肩畀我,叫我披住出門,費事我出街時被人睇到就唔好。(驚你被睇蝕?) 係驚我冷親,因外面打風。」

出席活動前Grace與男友被拍到十指緊扣到維園欣賞網球比賽,Grace表示也是第一次現場睇比賽,覺得很刺激,自己比較喜歡看女子網球賽,現場的氣氛又很好,希望再去睇過,而看球賽是很好的拍拖節目。Grace又透露男友也曾教她打網球,但她就沒有天分,她亦不會完全投男友所好,兩人的興趣都是演戲和睇戲。問到平時她與嘉穎可會在家玩角色扮演?她笑謂工作已經要演戲,在家都是做回自己。

其好姊妹陳嘉寶將於下個月結婚,嘉寶曾表示會將花球拋給Grace?Grace笑說:「我會盡量去接,呢個係祝福!(接到就要嫁人?)順其自然啦!都唔會強求,睇龠Е峆Y唔係真係靈驗。」說到她近日經常以素顏示人?Grace表示不用開工時都盡量不施脂粉,想讓皮膚休息一下,問到男友會否介意?她笑說:「我知自己黑眼圈好大,介意都冇辦法,我真係有熊貓眼。」

張文慈社交網了解曭菄顒p

張文慈早前生日,她自爆因吃了多餐生日飯,以致胖了幾磅,但平日晚上六點後就減少進食,而最肥是之前拍《宮心計2深宮計》,因為成班人開工日日食肥得較犀利。問近日可有相約好友張曭菬ㄜ情HPinky說:「見少了,(同你食生日飯? ) 冇冇冇,但我有留意佢社交網,知道佢的近況。」提到導演陳勳奇近日指張曭菮蝩葉爣M業,她說:「陳勳奇解釋話冇鬧佢(指曭),之前發生咩事我唔清,但我反而睇到段報道覺得係還曭菑@個清白。」她謂以前跟曭菪撩漇僂舋葬伝縝X作,覺得曭菻雃竟t員道德,是一個很認真、專業、投入同好快的演員。問到會否是情緒影響曭菄犖t出?Pinky說:「我唔敢講,始終我唔了解件事,唔可以代佢回答,但我同佢合作時係沒問題。」

楊思琦拍兩網絡電影好累

楊思琦表示剛完成兩部網絡電影,兩部都是飾演指揮官,因要大嗌加上之前又感冒,以及要內地香港兩邊走,故完成拍攝後感到好累,她說:「骨火走晒出來,輕輕捽幾下已經走出來,兩邊手臂都有。」現正處於休息的思琦,希望有時間帶女兒去主題樂園玩。之前有樂園鬼屋發生奪命意外,思琦表示會帶小朋友玩適合的遊戲。她又透露女兒之前去公園玩時不慎跌到,整瘀了下巴。

名模Rosemary前晚以嘉賓身份睇騷,她表示入行後經常獲Dorian邀請為其作品擔任模特兒行騷,故對方有新作品,一定要來捧場支持。她又透露有意拜Dorian為師學時裝設計。Rosemary謂當晚見到不少以前曾合作的老朋友,有聚舊的感覺,看到一班模特兒行騷,令她想起以前自己行騷的情景,有機會都好希望可以再踏上天橋行騷。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻