logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

肥媽黑妹開騷笑料多到講唔晒

2017-11-20
■黑妹同肥媽茼篿ル糽f水手裝出場。■黑妹同肥媽茼篿ル糽f水手裝出場。

香港文匯報訊 黑妹同肥媽前晚在灣仔伊館舉行尾場演唱會,嘉賓有農夫、喬寶寶、羅敏莊同囡囡陳禛。個騷用棟篤笑形式進行,黑妹同肥媽茼篿ル糽f水手裝出場,肥媽首先話:「大家鍾唔鍾意我咁荍r?呢個係處女look,學生時我真係處女。」黑妹接住笑話:「係柱女look,一個圓碌碌麍W女囉!」其間有觀眾送花,2人即刻唔客氣話:「花好貴,你們咁有心,不如畀利是。」一講完,王俊棠就送上利是,2人落台同觀眾握手時,亦都不停收到利是,收完即刻攝入衫裡面放好。

騷後兩人在後台受訪,兩人表示今次合作開show很好玩,但可惜不夠時間搞到cut了某些部分,黑妹表示未開場前已cut髐@半,後來鶷{場再cut,今晚起(前晚)都有cut。肥媽表示:「尋日個show係長點,如果超時要罰錢,如果過12點的話要罰一場的錢,所以即刻走。」黑妹亦表示今次感謝肥媽仗義相救開show:「今次差唔多所有炡ㄚY阿媽精心度出來,佢用心將屋企發生的事講畀大家聽,所以笑料先咁好笑。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻