logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】「佔旺」乳鴿獲輕判 白鴿抽水被鬧爆

2017-11-30
■民主黨鐪b出文出圖話自己黨友被判刑,都唔知係契漫w贈慶。 民主黨fb圖片■民主黨鐪b出文出圖話自己黨友被判刑,都唔知係契漫w贈慶。 民主黨fb圖片

「佔旺」期間違反清場令而被控藐視法庭鴷ヮう怴A陸續要面對自己種下的惡果。民主黨前日就騿u佔旺」案其中4名被告有裁決結果後,就鐪acebook出文抽水,仲將自己黨友、其中一名被告張啟昕張相放到最大,都唔知契漫w贈慶苤C雖然法官今次判張啟昕緩刑時指出,輕判原因之一係因為佢一早認罪同有悔意,但民主黨唔知係咪只志在出post,根本冇去睇判詞內容,仲巴巴閉閉咁話「公民抗命,無畏無懼」。有網民就留言鬧爆︰「『泛民』政棍最叻就係推你班年青(輕)人去送死,佢]就係(騿^後面同金主食花生。」

民主黨有成員因為「佔旺」被判刑,就蟥n鐪b出文,懶巴閉話「公民抗命,無畏無懼」,仲話下個月仲有16人要判刑,「我]一個都唔應該忘記」,但整出螫i相就係前日被判刑4個人,自己黨員就當然張相最大w啦,真係「一個」都冇忘記謘C

不過,睇返有關案件內容呢,張啟昕翵D情理由係「分唔清挑戰警察同施行公義鴾嬪O」,明顯就係俾人誤導啦,??家唔搞政治、專注民生,再加上一早認罪同有悔意,法官先決定判佢監禁一個月,緩刑一年,另加一萬蚊罰款。

對於民主黨唔理三七廿一咁抽水,唔少網民都留言鬧爆。「Thomas Lam」就質疑︰「民主黨班幕後大佬點解冇事鵅I」「Biu Cheung」亦鬧爆︰「政棍教壞細路!」「Neo Neo Lai」就鬧支持抗爭鴾H話︰「花生友!掉(調)轉你去坐監魽I我送光環俾(畀)你又點話!」「Tang Wa Lam」則揶揄︰「無畏無懼,剩係怕坐監。」

留言唔硠 轉頭被消失

民主黨肯俾呢班網民鬧幾句都算係咁,有羉竷蟒d言唔知點解過鰼葧N「被消失」。好似「毛仁川」黚d言「加入民主黨害你一生,爭取什麼?做特首或議員又無資格,袛(只)能做販夫走卒,替人打江山!」就唔見驉F「Stanley Cheung」黚d言︰「本來一班大好青年,誤入民屎(主)黨既(鵅^歧途,終於自毀前程,抱撼(憾)終生,民屎(主)黨真害人不淺。」一樣唔見埋。■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻