logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

沒被邀回亞視 葉家寶話無失落

2017-12-21

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)前亞視高層葉家寶昨日到電台接受馬浚偉(馬仔)主持的節目訪問,馬仔指結緣於他當年第一次踏足亞視,當時是亞視風雨飄搖的時候,已傳出會結業,但仍開一個由林以諾牧師主持的宗教節目,他因是基督徒所以應邀上節目,那次是他人生第一次踏足亞視:「鶡落ㄗ鴞n大個A字,跟住見到識郁翵視Buddy,家寶就係鶩笓字真人版,鶪樨好客氣招呼我又有傾偈,留下好深印象。當時我心諗點解一個電視台高層咁陰功,又唔係老闆,自己冇糧出仲要畀人追數,又要出蟀陘膝q解話安撫員工,仲要承擔法律責任,好慘,但又覺得佢好有勇氣,一間電視台有高層咁有承擔,如果TVB有個曾醒明,亞視就係葉家寶,我就好唔明點解亞視最後一屆《感動香港》頒獎禮家寶會冇份?作為觀眾我係好戥佢唔抵。」

說到亞視復活,曾醒明將出任亞視外事部總監,問到家寶沒被邀請回巢會否感失落?他說:「一瓥冇失落,我離開時都係做重組工作,覺得魒視儱酗諿t唔多,當時創世電視需要一位商業電視人鴾H幫手,我覺得可以去發揮到我可以幫忙鵀a方,新環境畀到我好多鼓勵,現在香港好多負能量,媒體畀到正能量係一件好事,而創世電視係一個正能量電視台,適合所有人睇。」問到無言i有斟他過檔幫手?他表示希望先做好創世電視,又認為人有好多階段,現階段應該是創世電視。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻