logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

不知詩詠是否復合 阿田笑指似電視劇

2018-01-15
■阿田的聲帶近日出現問題。■阿田的聲帶近日出現問題。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)田蕊妮(阿田)昨日到紅磡出席商場活動,談到新年願望,參加歌唱比賽出身的阿田,透露今年願望是推出專輯,早前錄音時發現聲帶沙啞,去睇醫生被勸一個月養聲,她笑說:「叫我一個月唔講洁A對我謠翰Y酷刑,所以今日可以出席活動同大家傾偈好開心。」

阿田憑無釆@集《迷》獲提名角逐台慶頒獎禮最佳女主角,問到是否已成功拉票?阿田笑說謂:「唔使啦,年年頒獎禮都係咁,冇乜所謂啦!反而就揀鱄m (因為已得過最佳女主角獎,所以冇壓力?)當年都冇諗過自己會得獎,有同冇獎都唔會好緊張,有獎當然開心, 我當然睇好自己。」她又稱對手當中,都幾鍾意好友唐詩詠,她笑說:「佢未拎過嘛,希望佢有好成績,都係時候要有個獎,佢感情上有缺失要魒こ~上填補返。」

談到近日有傳詩詠與前度洪永城復合?阿田稱不知道:「佢冇同我講,虃@情咁似電視劇,來來去去都係鶩茪H,(介紹筍盤畀詩詠?)佢要介紹咩?我識瓥ㄜ礸哄A不過最緊要佢開心。(之前同詩詠去不丹旅行,有冇同你吐心聲?)點解係要佢同我講?其實係我同佢講心事。」

阿田透露想挑戰參加2018年健美小姐,茼n少布比基尼,如果40歲可以做這件事對她來說很大件事。問到老公可會准許她茼p此少布?她笑說:「到佢鍾唔鍾意咩?都娶鬻琲薽峊齱A冇得彈返轉頭。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻