logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

求證求真:「眾志」冇蚍ぃY閃 反屈人claim功績

2018-04-08

只識網上打嘴砲、講就兇狠做就毓民鵅u鍵盤戰士」,其實仲未算係最令人討厭麊姿堙A最令人討厭麉Y打嘴砲但同時唔抵得人做到洁A仲要用盡方法污衊其他人者。「香港眾志」為鰫年區議會選舉爭位,同埋培育參加立法會選舉鵀a區勢力,搞鱄茈s「南區萬事屋」鼤梒插A開頭都好似好勤力,做唔做到炴N未知,起碼都成日搵人落區打卡,但就真係路遙知馬力,該組織近期似乎冇咩聲氣。不過,所謂死唔斷氣,佢]得閒唔做好地區工作,反而發帖抹黑該區區議員,話人]冇做瓮{!但睇睇fb,數大家做過咩洁A就即刻高下立見。

「自決派」有幾咁堅離地,睇鴾策~立法會九龍西補選時屩峈╮]姚松炎)咩表現就知。就係因為堅離地,佢唯一可以做鼢N係抹黑對手,竟然話一個鶷`水鶧策a區服務超過10年鴾H係「富二代」喎!最後都奸有奸輸。不過,由此可以睇到離地都唔夠惡劣,造謠先至令人齒冷。同係「自決派」鵅u眾志」,亦都淨係識玩呢種套路。

參選時派單玩狗都打卡

話說「眾志」頭頭河童(黃之鋒),同副主席袁嘉蔚為鱆妍狦雪|議席同培育地區勢力,成立鱄茤瓵蛂u南區萬事屋」鼤梒插C最初兩人經常落田灣,派傳單又打卡,玩狗仔又打卡,然後燿黻w對田灣區議員陳富明,話人做唔到洁C但其實,要講地區事務,吼住立法會議席麊e童,又點會真心做魽A所以成日美其名以所謂「社區參與」,叫街坊自己提出問題、自己解決喎。

不過,河童其後因衝擊政府東翼前地刑期覆核被判監,5年內不得參選。知道冇得選,佢就開始絕跡田灣,雖然之後刑期推翻驉A但之後到「眾志」常委周庭因為鼓吹「自決」而被DQ,冇得參加今年鴷萿k會港島區補選,同周庭同黨麊e童同袁嘉蔚就即時謝晒,幾乎冇再落過田灣咁滯,但就繼續keep住「萬事屋」呢個組織。

一味轉載人]洇穈

近日,「萬事屋」突然又撩交打,發鰼i叫「佛系區議員」鴭哄A話有人「掛banner當做驉A同亂claim功績就會自動當選」咁話。佢班支持者就畫公仔畫出腸,話個帖就係話緊陳富明咁講。

講人講得咁過癮,又睇鵅u萬事屋」自己近期做鱈均H對唔住,睇勻佢]fb近期發鴭哄A真係涉及「做實事」鼢N係有好幾個反對海怡起酒店鴭哄A但內容都係鬧幾句,連落街收集簽名都費事,只係叫市民「自己」做佢]個網上民調。其他帖呢,就係不斷轉發其他專頁,例如「南區交通」、「南圖」、「鴨c洲變形記」鴭哄A近期惟一一張見人鴭哄A就係復活節幫人影相。

咁睇鵅u掛banner當做驉A亂claim功績」鼣秩I明髽b?佢詳細交代鬫菑v近期鰤洃滌釂A,包括敦促路政署移除了在香港仔海傍道旁指示不清晰的工程用臨時路牌,仲有更換連接漁歌街及田灣海傍道行人天橋已損毀儱茤裝置,維修田灣興和街損毀多時的行人路等消息。

當區區員有成績上晒網

睇返河童同袁嘉蔚想參選時,就日日落田灣打卡,連同街坊隻狗玩都要上載張相鐪b,到現在除鬙萿k會港島區補選期間猛為區諾軒拉票外,攭垠瓥璊謅H樣都唔見多個,就連地區事務都基本無影,話人「亂claim功績」?真係一隻手指指住人,四隻手指指返自己,幅「佛系」圖,似乎硱]自己多躠o!

■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻