logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

特稿:「獨人」圍插《蘋果》爆「乾禎」媾仔

2018-04-08
■陳秀慧發現河童分享司徒子朗鬧《蘋果》鴭咫l。陳秀慧fb截圖■陳秀慧發現河童分享司徒子朗鬧《蘋果》鴭咫l。陳秀慧fb截圖

有毛有翼當然曉自己飛啦,更何況氣焰囂張鵅u香港眾志」?但飛還飛,唔好掉頭咬自己「恩人」好諢I近日,《蘋果》唔知做咩搵娛樂版走去跟「青症雙邪」之一韔heap禎(游蕙禎),仲圖文並茂報道佢同「微胖男」拍拖鼣纗D。在「佔中」後「聲名大噪」、同當初捧起佢鼣傳媒集團創辦人肥佬黎(黎智英)唔妥麊e童(黃之鋒),就點讚仲轉發鬫菑v友爆粗鬧呢篇報道鴭咫l,真係一瓥ㄜ雥q面。

話說《蘋果》圖文並茂咁報道罏heap禎同疑似男朋友去大坑一間茶餐廳醫肚,然後鬗j坑道一條後巷嚘劦Y「傾密偈」,仲話Cheap禎挨埋男仔身邊,成個頭枕埋去對方膊頭,對方就輕吻佢額頭,輕輕攬儭y,之後又去到一間cafe再坐一會,最後沿浣紗街離開時,男方再攬住Cheap禎條腰仲咬耳仔成分鐘。

爆粗鬧賤格兼垃圾

睇完篇報道,學阿Sa話齋,「我想嘔呀!」Cheap禎鵀菑v友就覺得《蘋果》好無良囉,曾任羅三七(羅冠聰)議員助理、一時「港獨」一時「自決」麉e學聯常委司徒子朗就發帖,爆粗鬧《蘋果》賤格兼垃圾。

成班「港獨」分子,包括曾經「受害」、俾《蘋果》影佢同女朋友「溫馨」鼢鉹j學生會前會長馮敬恩,中大學生會前會長周X峰、王澄烽,Cheap禎前助理李宗澤,同「消失了的青症Plan B」袁健恩等紛紛表態支持。

同一時間,「眾志」成班友,包括秘書長河童,副主席袁嘉蔚,前學聯副秘書長岑敖暉,繼承「學民思潮」但近期幾近無影無蹤鵅u教育實驗學社」成員黃子悅,學聯及學生活動基金有限公司董事陳Z軒等等都有讚諢C

陳秀慧見些牙好驚訝

「熱狗」鼢暋~胃(陳秀慧)仲發現鱆e童私鴾嬤魕O個帖,仲揶揄佢「哇∼ 之鋒哥share人地(])洁恁挭囿G日報呀∼ 震驚呀∼」。不過,獸姑妳反應過度啦,因為河童「紅」髐妨寣A一早已經當肥佬黎「只係一個幫過我麉揮怴v,包括公開寸過肥佬黎:「點解我17歲,你50歲,然後我就要特別聽你講呢?」

另一個「幫過佢麉揮怴v、網台D100老細鄭經翰,特登幫「眾志」開個節目,結果又係點?羅三七同河童此前因衝擊政府東翼前地案上訴獲准保釋,翌日就只係接受港台同商台鼣X問。鄭經翰鬧鰲X句,就俾羅三七鐪b公開話佢係「自負老人」喎,所謂「用完即棄」,你班老人家真係識條鐵咩。

■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻