logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】「食獨琦人血饅頭」 長毛何秀蘭「聽審」呃票

2018-04-21
■成班傳統反對派去聽審,話「目標一致」。咩「目標」先,「港獨」呀?fb截圖■成班傳統反對派去聽審,話「目標一致」。咩「目標」先,「港獨」呀?fb截圖

法院正審理涉嫌策動旺角暴亂的「本土民主前線」前發言人獨琦(梁天琦)等被告的案件,此前一直聲稱不支持暴力、不支持「港獨」的傳統反對派中人,包括曾經鬧過獨琦「食人血饅頭」鵅u長毛」梁國雄,同獨琦割鰹u鴾u黨前立法會議員何秀蘭等,齊齊去法院「聽審」打卡。有「獨」派中人狠批佢]係因為仲有兩個立法會議席要補選,明年更係區議會選舉,所以出薔揖d呃光環,試圖爭取「港獨」嚙鼤慼A先係真真正正「食人血饅頭」齔L恥政棍。

話說2016年立法會補選時,長毛為鷩陘膝謐爁瑣禲]楊岳橋)拉票,就批評其對手獨琦借旺角暴亂一事爭選票,係「食人血饅頭」。近日,獨琦旺暴一案開審,長毛就話自己日日都去聽審。

長毛個副手黃浩銘,同何秀蘭,及已退出公民黨鼢膩毓W、學聯前副秘書長岑敖暉、民主黨鼢憭賮媯戊ㄜ灠龑憿A聽審之餘更鰝k院門外打卡,何秀蘭鐪b發鰿菕A仲發文話:「因為梁天琦,前公民黨、民主黨、社民連、眾志、工黨成員有緣碰頭。雖然在光譜不同位置,何須分歧,當可以為同一目標站在一起。」

打卡秀黨旗 博票呃光環

成班傳統反對派走去打卡,身為經營fb專頁「影攝食」、疑為旺暴被告之一的盧建民就在fb發帖,狠批道:「抽少陣水、打少陣咭(卡),會死嗎?這樣,只會為各被告增添壓力!」

講過「食人血饅頭」麊齯礡A就受到最多的批評。

「無敵神駒」仇思達個益友「JoJo Wu」就特登回帶返長毛2016年講過嚜☆隉G「如果用革命做幌子叫人投佢一票的人,係食緊人血饅頭......用革命來、用六十多人被捕去做的選舉運動,係人血饅頭。」

「元小武」就狠批:「條×樣又食天琦饅頭,一間法院門口影相打卡!」「Wen Li Yang」也道:「對香港政黨歷史認識淺的年青(輕)人,可能會被社氓(民)連騙倒(到),只要認識深了而良知未憫的,都會鄙視以這長毛為首、肥佬黎為後台的政黨!扮洁A呃得到人幾耐?」

「Mark Lau」更鐪b上載鰼i鰤玥左k院廁所內影麍菕A相中顯示一束捲起的社民連旗幟。佢話4月19日上晝自己親身影鵅A當時係梁天琦第四日鰝k院作供,「你做乜×野(洁^準備定你地(])既(鵅^旗幟?×你老母你究竟係黎(薄^關心聽審,定係想有機會有鏡頭下Show你地(])團體既(鵅^標致(誌)?」

何秀蘭扮熟 被寸「搞遊行麮癒v

何秀蘭話「因為梁天琦」,不同黨派「可以為同一目標站在一起」個post,亦引來唔少負皮。沙田區議員陳國強個助理邱文勁,就麜經營髽b專頁「椰子是無辜」的專頁發帖揶揄:「一齊支持佢坐呀嘛,我知架(謘^。」「Chris Li」就問:「其實佢地(])同一目標係乜?」「Brian Yeung」一矢中的:「唯一目標係曝光囉!選舉期臨近鳥!」

有傳統反對派的支持者對此也看不過眼。「John Lo」揶揄道:「何秀蘭咁都講得出,心(深)感佩服。」「David Chan Chi-Man」更狠批:「人地(])『本民前』自己都無人出來撐,你何秀蘭和游月華竟然企出來支持,為何不索性搞個『支持梁天琦大遊行』呢?為何不搞呀?」■香港文匯報記者 陳川

網民鬧爆政棍「饅頭雄」

Maxi Mo:佢(長毛)宜(M)家係,利用佢所謂鴽O人食人血饅頭去做佢自己嚙嬼|運動。單案天天上報,當然機不可失。

Simon Fong:一句講晒、你食就天公地道,人食就天地不容!

Milk Tea:長毛就係比誰都著(荂^緊議席,所以先要Keep 住光環。一定唔可以比(俾)D(齱^後生取代佢呢D(齱^自以為激進的光環。

Sammie Chung:到補選時,佢又話自己支持「本土」理念,又乜又×......

Mui Ying Ling Allard:饅頭雄一向都是政治行為藝術者,即是政棍,祗(只)為了個人的利益而爭取的政棍,不是為了甚(什)麼民主自由的理想而戰!

Mary Kwan:政壇耆英雞仔蘭不是已經割了蓆嗎?

Brian Yeung:唯一目標係曝光囉!選舉期臨近鳥!

Sheng Chau:去法庭打卡聽審?×街死喇去!咪係為×鱄虒刐鵅A希望籍(藉)荓蝷捄a鴷環,補選可以咧鴔韟h「本土派」鼤慼I哩(呢)班友越睇就越想嘔!「泛民」不死,香港不生係真鵅I

資料來源:fb留言

整理:香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻