logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

青民主席讚戰友植潔鈴辦事妥當

2018-04-30
■顏汶羽支持植潔鈴。 顏汶羽fb圖片■顏汶羽支持植潔鈴。 顏汶羽fb圖片

青年民建聯副秘書長植潔鈴參加東區區議會佳曉區補選,作為青民主席屪C汶羽,噚日都鐪acebook出文力撐戰友,大讚植潔鈴做事妥當、對市民上心,一直都見到佢對服務社區黻礅龤B熱誠、蚨礡A相信市民同佢一樣聽得到、睇得見。

顏汶羽話,呢幾年鰜C民鴾擗l,植潔鈴係佢鴷炙k手,分管港島區鵀a區青年工作,「每次由佢策劃既(鵅^活動,我都千萬個放心,我知道佢一定會搞得妥妥當當。」

唔止青民炾絞o出色,地區服務都係咁好。顏汶羽話,每次去到小西灣,都見到每個街坊都同植潔鈴關係融洽,「好似一家人咁」,「佢一直鬗p西灣代表民建聯服務,從無間斷,堅持每件事都做到最好。佢對每個求助個案都好上心,有時好夜好夜都仲見緊事主。」

相信市民聽得到睇得見

顏汶羽仲話,睇到植潔鈴對服務社區黻礅龤B熱誠、蚨礡A大讚佢係一個青年從政鴷N表,「我更相信市民同我一樣係聽得到、睇得見既(鵅^。希望,一直都在!」

佳曉區參選人還有陳真真、李鳳k。 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻