logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

「渣渣輝」執導有模有樣 學友想叫家輝做「大佬」

2018-05-04
■剛完成台灣巡唱的學友(右)到場撐家輝。■剛完成台灣巡唱的學友(右)到場撐家輝。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)張家輝第三部自導自演作品《低壓槽》,前晚於九展舉行首映禮,「阿哥」張學友、陳慧琳(Kelly)更現身支持,而有份主演的苗僑偉(三哥)、張可頤、林雪、元華、張繼聰、伍允龍及兩位小演員王詩雅(珠女)同李詠珊(Kitty)都有出席。學友大讚家輝執導有進步,更笑言對方做導演後變得好正經,想叫他一聲「大佬」!

剛完成台灣巡唱的學友,前晚一早到場,並跟「細佬」家輝一起接受訪問,家輝表示沒想到學友會到場:「知佢(學友)要飛來飛去,冇乜炡ㄕn少同佢聯絡,呢兩日同佢通電話,咁硱又鰣輕銦A咪叫佢豁o!(傾合作?)佢邊度得?巡幾年,行咇咁。」

學友表示已睇過影片預告片,大讚家輝有進步,特別是鏡頭運用,比他之前有份參演的那部成熟了。家輝就謙稱仍有進步空間,很多謝投資方讓他任性,以及台前幕後對他的信任,如有機會下次都會繼續試,不過仍未想到題材。

昨日到江西開騷的學友,對於家輝表示可以等他的檔期,學友就笑說:「我巡到明年一月,你唔會咁快開呀?家輝做鷑仴t講炡ㄜ囍P驉A以前講浀我咁冇乜Point,現在好有風格好正經,搞到我有躠憛A想叫佢一聲『大佬』!」家輝聞言即笑說:「唔使驚喎,細佬。」日前曾志偉等一班朋友去台灣撐學友場,學友說:「志偉佢]咁琤h做生日,順便睇我個騷,我book間房畀佢]諗住好秘密,點知佢]就甫晒欓菕C」

講普通話常被學友取笑

家輝早前在內地受訪作自我介紹時,因普通話不流利講成「渣渣輝」,因而多了「渣渣輝」這個外號,家輝大方表示不介意:「個朵現在好行,好親切,冇貶義,我唔會鼓吹大家咁叫,佢]鍾意叫又叫得開心,我又阻止唔到。」學友聞言就說:「聽講你係因為國語灠暋D,應該返去練鵅A或者你同我對話時講多灠篕y。」

家輝指曾多次被學友取笑普通話沒進步,但他知道很多香港藝人到內地拍戲,就算操得一口流利普通話,都需要配音,因內地有一套標準,笑言不是大家對他有偏見,問到即是否不學普通話?家輝笑說:「我都係忠於自己,同埋係反叛鴾H。」問到執導,會否找太太關詠荷演出?家輝直言機會比較微,因為屋企要有人睇住,他就自私些不讓太太拍。

穿上白色套裝的張可頤,隱約透出內裡的黑色bra top頗為性感,提議她不應收起好身材時,她卻笑稱不想太刻意。再次跟三哥及家輝合作,三人合照時,可頤指二人都曾演過她的老公。三哥指今次戲中的造型,都是家輝想的,家輝指一見到三哥,就想起一個儒雅的黑幫大佬。另外,三哥對於網劇《飛虎之潛行極戰》獲18億點擊被封為「福將」,他笑指只是數字,又不是錢。

Kelly望黎明調適當爸心理

Kelly前晚穿上透視裝襯短褲,大騷長腿的她,腳踏毛毛高跟鞋,她笑說:「家輝問我做咩帶兩隻狗薄A我話係對翼。」上次Kelly有份為家輝執導的電影客串,她坦言希望家輝為她度身訂造一個角色,演奸角都可以。

提到好友黎明(Leon)剛榮升爸爸,Kelly表示未有看過BB女,她笑說:「我冇咁八卦,但個心都想睇欓菕A如果撞到都會問佢拎相睇。」問到Kelly可有育兒心得傳授給Leon?她說:「要有心理準備會有好多人影,我好明白佢鴾葑﹛A但小朋友遲早要返學,保護得幾多?要自己調適心理。」她稱自己都經常被其他家長影相,之後就放上社交平台,所以每次她都打扮得整齊。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻