logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

打算開騷前再減肥 阿倫曾有四日減16磅紀錄

2018-05-21
■譚詠麟、陳嘉容、崔碧珈及釗峰等到尖沙咀出席《關懷x有您》義賣活動,校長自掏腰包買x,出錢又出力。■譚詠麟、陳嘉容、崔碧珈及釗峰等到尖沙咀出席《關懷x有您》義賣活動,校長自掏腰包買x,出錢又出力。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)譚詠麟(校長)、陳嘉容、崔碧珈及釗峰等今日到尖沙咀出席《關懷x有您》義賣活動,校長更自掏腰包買x,出錢又出力。校長褽礞K月開騷,打算最後十日先來減。校長又自爆曾試過用四日減髐Q六磅,但就希望大家唔好學。

譚詠麟昨日以神秘嘉賓身份到尖沙咀出席x券義賣活動,問到會否買x券送給親友?他表示自己同朋友都有開食肆,其實自己已經有,不過今次係善事所以都一定會支持。他又講到自己不太能吃x:「因為我打波傷過條頸椎,食x的話礸炤|藀瞴A其實已經係戒鬫n少食。」

自嘲身上都有隻「帝王x」

校長又自嘲身上都有隻「帝王x」( 指肚腩):「我遲籫垣I呢隻帝王x出謗獢C」 他表示之前踢足球傷及頸椎要戒吃x,但今次活動都要支持。問到何時才發力減走「帝王x」?校長笑稱正在計劃賣甩「帝王x」:「我最迫切係試過用四日減髐Q六磅, 鶡葦Y地獄式,早午晚都做運動,再配合飲食,不過大家唔好學,(冇暈?)我個底夠厚至頂得住,但大家唔好學,因唔健康。」他又稱因身材突變,歌衫要臨急改尺寸而被服裝師投訴。他就建議歌衫可加扣子,而下身就用橡筋褲頭來應付。校長又透露今次演唱會尚未開始正式綵排,因為要準備全新的歌單。

陳嘉容最愛x中肥豬肉

同場的陳嘉容直言最鍾意食x裡面的肥豬肉,試過食x當早餐,不過餘下兩餐就要食得清淡。她自爆近兩年都有跟媽媽學包x,因不想這個傳統會失傳,但學極都唔識。

近日正為Viu TV主持投資節目的她,表示會趁機向受訪的CEO請教投資之道, 雖然在港有物業,但因為香港樓價太貴,所以會向海外發展物業,而日本、越南、泰國同韓國都是不錯的選擇。她又坦言指有留意受訪的CEO,可惜全都有老婆, 感情還是要隨緣。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻