logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

泳兒大頭蝦曾忘記周年紀念日

2018-05-21
■泳兒■泳兒

香港文匯報訊(記者 植植)泳兒、鄧穎芝、吳志雄等昨日到亞博參與活動,適逢昨日是「5.20我愛你」,問到泳兒有冇向男友有所表示? 泳兒說:「哎呀,我都唔記得,520要開工,等見到面先講。男友都在年尾生日,再加聖誕節,要準備好多禮物就最令我頭痛。當年忘記和男友第一個周年紀念日。」泳兒表示並非第一次忘記表示,原來去年聖誕節佢都遲鱁e上禮物,令男友有微言:「我本來想剪條片畀佢,點知原來要好多時間,我剪唔切,其實我將平時影低佢醜態片段,剪得有趣味灠e畀佢,想話無論我男朋友點都麜身邊。」泳兒指男友鶾q話收到條片後都好驚喜。最近泳兒跟男友在屋企助養3隻貓B,令原本屋企兩隻狗中,其中一隻出現呷醋情況,而兩人首次養貓,所以要重新學習。

鄧穎芝透露今年會灌錄新歌,早前接拍鷞q影及網劇,更初演人母,佢話:「我都好唔慣,好彩哥哥同妹妹都有小朋友,當同佢]相處。」佢又指原來男友要求鷒T止佢拍激情戲,可能親熱戲最多只限拖手仔,問到遇到好角色會否先斬後奏?鄧穎芝話:「會傾鵅A如果男友阻礙工作,咁唔得囉。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻