logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

孫慧雪抱大隻B仔似舉重

2018-05-21
■孫慧雪的囝囝9個半月大重25磅。■孫慧雪的囝囝9個半月大重25磅。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)林盛斌(Bob)與孫慧雪(阿雪)昨日分別帶同三女機兒及兒子Riley到銅鑼灣出席商場活動,活動上二人大談湊仔經,阿Bob又笑問阿雪:「Riley食曮均H咁大隻, 係唔係啜得多?」首次攜同兒子出席活動的阿雪,笑言感到很緊張,早一晚就要為兒子襯衫。她謂兒子比同齡小朋友要重,九個半月大已重25磅,而活潑精靈的Riley不單識對住鏡頭揮手,又伸手除鞋除襪,十分可愛。

阿雪表示兒子雖然首次出席活動,但就好興奮,早上問他去街好唔好,他好準確就答好。問到湊仔是否很辛苦?阿雪笑說:「佢唔扭計,但抱佢好似舉重咁,我大隻鬫n多,身體好壯健,日前又帶個仔參加BB運動會。」她指昨日老公也有送他們到場,但因見到人多怕醜,所以去了食浀A折返接他們。

享受湊仔的阿雪又稱不覺得大犧牲,至於可怕達唔到修身目標?她笑說:「船到橋頭自然直,拍劇會瘦多齱A八月我會一次過拍兩套劇,希望密集式拍晒,之後放假。」問到兒子識叫媽媽未?阿雪指兒子會叫她做爹爹,因為之前他學叫媽媽時被爸爸笑,所以他只係識叫爸爸、爹爹、爹]。

林盛斌逼聽廣東歌被大女笑老土

Bob偕同三個女兒表演,他指大女霏霏及二女熹熹是到來支持細女機機,她們會一齊唱Camila Cabello的歌曲《Havana》,Bob不知女兒為何會識聽這首歌。 熹熹即表示是大家姐學校的朋友介紹。阿Bob笑言平時會逼女兒聽鄭欣宜的《女神》及Boy'z的《死性不改》,霏霏即說:「好老土。」 阿Bob就教女兒唔可以這樣講,因會有其他人會鍾意聽。他又透露女兒喜歡聽英文歌, 喜歡外國嚘q手, 不過父女間不會有代溝,三個女兒每晚更在家中開演唱會,笑言三個女兒可以出來搵食。問他會否重點培訓女兒唱歌?他笑說:「唔會刻意, 係都會訓練鬫菑v先,自己唱歌仲有待改進 。」他又稱不會逼女兒參加任何課外活動,但女兒有很多興趣,有學打鼓、豎琴、彈琴、劍擊及體操等,所以他要不停工作賺錢供養子女。廿四孝的阿Bob指活動後又會帶女兒去看馬戲團,至於細仔因患濕疹,所以太太留在家中照顧他。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻