logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

胡鴻釣介意同許廷鏗拍錫戲

2018-06-04
■胡鴻鈞展示腳法。■胡鴻鈞展示腳法。

香港文匯報訊(記者 植植)胡鴻釣(Hubert )昨日於新蒲崗出席商場活動,大玩足球遊戲並獻唱。他坦言小學時有踢波,但發育時發現雙腿因踢波而變粗,故中學時改為打籃球,更是籃球校隊。問到是否因此吸引不少女同學捧場?他表示自己讀男校,所以沒女仔睇。

對於不少網民要求他與好友許廷鏗合拍港版《大叔的愛》,胡鴻鈞表示非常樂意:「叫佢返TVB拍劇,佢都有一段時間冇曝光。如果真係開劇,我會邀請佢幫手,不過我要有呢個能力先得。(你開到聲佢肯?)我諗我開到聲佢應該OK,我講過如果佢拍劇,我會撐佢,我諗我拍,佢都應該會撐我。(唔介意拍呢類題材?)最重要係搞笑同有新鮮感,大家都冇試過呢個組合,最重要係可以帶到畀觀眾歡樂。(你們兩個已經傳緋聞,再拍怕唔怕被定型?)唔會,係冇洏會咱X來講。(介唔介意有接吻戲?)同邊個?(許廷鏗。)我可唔可以揀?但一下子未諗到同邊個。(又話唔介意同佢?)可能佢介意呢,唔好啦,我介意呀。(佢唔好錫?)未錫過,唔知佢好唔好錫。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻