logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

長毛法院抽水 搶食「人血饅頭」

2018-06-12

香港文匯報訊(記者 陳川)大家都係食「人血饅頭」,就不用分得那樣細啦!社民連的「長毛」梁國雄,昨日在梁天琦判囚時拉起橫額到現場抽水,「港獨」分子即刻古思堯上身,大罵:「喂!喂!喂!企開灠捸悝A老母!」職工盟清潔服務業職工會組織幹事杜振豪就發帖反擊,話成班「獨派」大佬網上凶狠,但梁天琦判刑時就冇晒影:「如果『本土派』組織過來法庭回應事件,邊輪到社民連講?」

長毛昨日去高等法院外示威做騷,話旺角暴動係「名副其實的『政治審判』。」不過,「獨派」當然唔領情。「無待堂堂主」盧斯達就發帖話:「你社民連從來就不斷打壓梁天琦,個副主席周諾恆就話『樂見本土派領袖一個一個向法庭認錯』,梁國雄聽幾次審就覺得好威威去問人點解唔劫獄。食『人血饅頭』,借梁天琦來幫自己上鏡,要做到最後一秒啊。」

網民譏神速:訂場都嫌慢

「Chris Yip」亦話:「長毛你真係×街到一個極點!當日你第一個割席,今日你好意思×出薄H」「Sword Lam」道:「冇幾個月前就大肆嘲笑梁天琦求情,今日就出黎(薄^博鏡頭搶fo,果然人性的契弟!」「翼雙飛」也揶揄:「行船爭解纜,饅頭佢食先,Book場都嫌慢,法院門口食。」

「Fong Kwun Shing」則道:「講開又講,暴動時唔見佢(長毛)幫手鵅H」「Sam Law」就話:「呢瓛坉炱薽Y留返畀後生啦!小麗(旺暴當晚曾鐪b呼籲小販到旺角擺賣的『瀆誓四丑』之一劉小麗)咪一樣早走!」

「左膠」杜振豪就發帖反擊:「見到有齱y本土派』又批評社民連抽水。心諗,如果『本土派』組織過來法庭回應事件,邊輪到社民連講。社民連唔去聲援,連呢灠禰誑蒆麚ㄔX唔到傳媒呀陰公。」

佢仲對「獨派」事事追住傳統反對派虧r表達不滿,質問道:「梁天琦的選舉造勢大會台下,有幾多『本土派』的意見領袖,到今日還對梁天琦不離不棄。黃毓民和陳雲的惡言相向不計,鄭松泰是唯一一個現時還得益『本土派』興起的人,他的割席比起『泛民』是否更應優先處理?」

杜振豪仲揶揄梁天琦鴭蝩伅壎x仰:「梁天琦被宣判當日,未見黃台仰在海外現身宣佈成立『香港臨時政府』或『香港解放陣線』,那他的出走暫時只能視作單純的潛逃而已。......如果正如好些梁天琦支持者所講,香港人不配擁有梁天琦,那我想反問一句,香港的『本土派』值得擁有梁天琦嗎?」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻