logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

展鵬指女友廚藝可圈可點

2018-06-21
■展鵬有試過女友單文柔的烹飪手勢。■展鵬有試過女友單文柔的烹飪手勢。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)陳展鵬、阮兆祥和胡鴻鈞前晚為無邪`目擔任嘉賓,展鵬與擔任美女學徒的女友單文柔一齊受訪,二人不時打情罵俏。問到展鵬可有試過對女友的烹飪手勢?他認有,並笑說:「可圈可點啦,有囍n食、有矕N唔好食,因為佢會試煮一禶s菜式。」問到單文柔可會嬲?她笑說:「真炴N唔好講出蟆捸C」展鵬反問她是否嬲?單文柔說:「食晒就得啦。」

余潔鉹萰h家姐被罵

展鵬表示平時也有下廚,並形容自己煮R是快狠準,反而女友就煮得較慢,可以當消夜,單文柔反駁:「我食過你煮洁A但覺得自己煮得好食齱C」問到兩人可有一起下廚玩煮飯仔?展鵬說:「好似有,又好似冇,唔記得驉A不過我覺得一齊入廚是情趣,醉翁之意不在酒,過程最重要。」

美女學徒之一難的余潔銦A問及可知家姐余香凝與陳家樂分手一事,她坦言同家姐感情一向好好,都有傾過。她又透露家姐現時的心情已經好些,加上又有很多工作要忙,希望大家給她空間處理私人事。對於家姐被指偷食、拜金可會感心痛?她說:「做妹妹當然心痛,因為知道唔係事實,佢]亦都已經回應魖さ穄u相,其他人點諗我]就控制唔到。(佢]分手覺唔覺得可惜?)感情係兩個人翵ヾA佢]都回應魕O個係大家翵M定,都冇話可唔可惜,佢]都想工作擺鶺Y。」 問到她可認識被指是家姐的新歡?她說:「我都試家姐好多朋友,但唔會特登去過問同八卦。(家姐開食店?)係呀,都係報道出鬙知,始終係一門生意,所以家姐唔想我同媽咪擔心,最近就知道喇。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻