logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

煞停侍產年內加假 張超雄拉布犯眾憎

2018-06-25
■鄧家彪fb出文寸張超雄,批其大玩政治show,勢必將議案拉到下年,連累一眾打工仔。 fb截圖■鄧家彪fb出文寸張超雄,批其大玩政治show,勢必將議案拉到下年,連累一眾打工仔。 fb截圖

嫌假期太少,所以多兩日都寧願唔要?呢曮}就係「泛民邏輯」囉。增加男士侍產假可謂香港準父母鼢螫獢A但係當勞資雙方達成共識,肯先將侍產假由3日增加到5日黈伬唌A反對派議員就衝出薊止件事,係都要成立個法案委員會去審鴷。勞工及福利局局長羅致光噚日就寫網誌,率先向各位「狗年BB」麊赤邦D歉,因為成立鱄茤e員會後,最快都要出年農曆新年左右先可以生效,即係呢班爸爸同5日侍產假無緣苤C唔少網民都對此感到憤怒,但唔係嬲局長,而係嬲堅持要7日侍產假先收貨鴾u黨張超雄,認為要怪就怪佢阻住晒,「根本羅致光不用向那些本來可享有侍產假的爸爸道歉,不是你的問題!」 ■香港文匯報記者 甘瑜

羅致光噚日以《向「狗年BB」爸爸致歉》為題撰寫網誌,話其實侍產假麰蚼q法案好簡單,所以自己本身想說服議員唔好成立法案委員會,令有關修訂可以鶼趕畦薸|前通過,咁一眾準爸爸咪可以早屭犮峔鴔韟h假期囉。

羅致光料拖至明年新春

雖然都知有班反對派議員係都要7日侍產假先收貨,但羅致光鬗W星期三立法會大會發言時,已經講話修訂都可以鬗G讀黈伬啋竁F,唔一定要成立法案委員會講,但M家睇薄A「成立法案委員會是不能避免了,最快完成審議工作及恢復二讀,都要待立法會10月復會之後。就算順利通過,仍需刊憲,立法會再審議生效日期,亦由於聖誕節及新年立法會休會,相信只能於農曆新年前後,才能生效。我現在只能希望第一位『豬年BB』的爸爸可以多享兩天侍產假。」

羅致光最後都話,政府提交條例修訂,的確要走好多程序,所以都唔可以「賴」議員,但由於簡單修訂閒閒地都要搞半年,所以佢只好先向「狗年BB」麊赤阪縑u對唔住」先。

提出要成立法案委員會黿i超雄見羅致光咁樣講,就即刻向傳媒批評局長「貓哭老鼠」,仲話雖然成立法案委員會係會延長鬙顙ヾA但覺得立法會唔應該「袋住先」,而要為市民「發聲及提出修訂」喎。

不過,市民明顯就唔係張超雄咁睇囉。「Ann Wu」狠批︰「(勞資)雙方都同意,只有你一個就......真的無話可說!新聞報導(道)話有議員堅持成立法案委員會所以先不能生效!根本羅致光不用向那些本來可享有侍產假的爸爸道歉,不是你的問題!」

網民籲爸爸團結踢走加會雄

「John Leung」反問︰「五日都未過,就話要搞七日,過左(驉^五日之後再檢討唔得既(鵅^?」「Chak-tim Ng」亦問︰「袋住先然後繼續爭取,請問『加會雄』有何問題一定要拉倒呢?」

「Simon Ma」怒斥︰「議事是討論,協商,達成!那些所謂議員的字典中從來就沒有遁(循)序漸進這句,一係就有,一係就拉倒!」

「陳曉生」突破盲腸咁話︰「無佢份洁A話之你!」「Sun Choi Kam Winnie」就勸大家唔好再投畀咁樣麍F棍︰「連呢樣都拉布!投過票俾(畀)佢既(鵅^爸爸們!快D(齱^問佢囿璾(齱^選票,踢此賤人出局!」

鄧家彪寸抽水政治show

工聯會鄧家彪亦鐪acebook出文話︰「局長,唔駛(使)道歉。張超雄一定拉到下年,等埋九龍西李卓人補選嘛,俾(畀)佢地(])做政治show。反正,找數麉Y打工仔,唔係佢。」再加上「有邊次唔係臨尾抽水」、「零成本爭取」標籤去寸張超雄。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻