logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

汪明荃赴俄羅斯睇世界盃決賽

2018-07-12
■衛駿輝(左)和 汪明荃(右)將合演《帝女花》。■衛駿輝(左)和 汪明荃(右)將合演《帝女花》。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)汪明荃(阿姐)與粵劇名伶衛駿輝將於九月一日假沙田大會堂舉行《荃情·觸動生命》慈善粵劇演出,為靈實協會籌募經費,昨日阿姐與衛駿輝出席發佈會,並透露當晚二人會演出任白的粵劇戲寶《帝女花》,她飾演長平公主,近日已開始做功課唸劇本。

阿姐表示平日多是演自己的劇目,《帝女花》只演過一兩次,而長平公主的角色比較難演, 唱曲及對白都比較多,感情起伏每場都好豐富, 有戲癮就好。 問到演出前會向白雪仙(仙姐)拿貼士?阿姐表示都會:「 我有時都會去探仙姐, 都會睇返以前仙姐儮q影版,領會一下當時佢嚘t出,(會唔會鰜峊羉饡どq老公家英哥睇,叫佢畀意見?)又冇喎。」

阿姐透露將於13號與家英哥聯同明星足球隊前往俄羅斯睇世界盃決賽, 因未去過當地,故此都很期待。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻