logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

傳郭富城太太懷二胎

2018-09-06
■城城女女彈琴似模似樣。■城城女女彈琴似模似樣。

香港文匯報訊 郭富城日前在迪士尼為愛囡Chantelle慶祝1歲生日,小公主出世至今,被親親爸爸嚴密保護,囡囡正面相從未曝光。城城老婆方媛昨早晒囡囡彈琴仔的短片,小公主低蚗Y彈琴仔,繼承天王爸爸音樂天分,只依稀見到Chantelle清秀的眉毛、高高鼻仔同白雪雪的面珠,超可愛!

城嫂方媛一副驕傲口吻留言:「好認真彈琴的樣子」網民都紛讚:「好棒!要學爸爸的狂野之城呀!」「好可愛啊!小公主」由於短片只得幾秒,但都見到Chantelle彈琴的手仔肥嘟嘟,雖然係城城的小公主,但就沒有好似普通小女孩留長頭髮,反而剪了短髮,頭頂夾了一個蝴蝶夾仔,十分活潑好動。

去年4月城城同方媛結婚,同年9月22日鰝壎皞糮襲i生女,有傳城嫂已經懷上第二胎,如果係真,Chantelle來緊多個伴一齊彈琴。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻