logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

遇音樂突停照唱跳 鍾舒漫獲祖兒讚叻

2018-09-24
■鍾舒漫(左二)與dancers的專業表現廣獲好評。■鍾舒漫(左二)與dancers的專業表現廣獲好評。

香港文匯報訊(記者 植植)日前,歌手鍾舒漫(Sherman)在西貢出席活動,當日要演唱三首歌的她唱到其中一首快歌《小碎步》時,突然發生意外沒有了音樂,不過Sherman臨危不亂,與兩位dancers繼續唱繼續跳,台下觀眾見到都拍晒手歡呼。

表演完當晚,Sherman將這段小插曲片段放上IG,得到同門師兄張敬軒表揚,軒仔在自己的IG repost,並留言讚Sherman叻叻豬,還提到唱快歌遇到這些情況是特別不容易,「呢曮Y天分,亦係無數次努力排練鵀赤G,好鬼叻魽v。而師姐容祖兒亦都留言:「這就是勤有功,叻叻sher sher」。除此之外,「高登瓊姐」都忍不住在facebook出post,大讚Sherman專業,「其實香港樂壇主力做快歌儭鶧蛜q手真係買少見少,Sherman呢幾年一直堅持做快歌,今次show到跳唱歌手同dancers黿M業,掌聲畀Sherman、兩位dancers同救場人員。」

得到軒仔、祖兒和瓊姐「加持」,Sherman話完全冇諗過:「我post出蟒繙曋Q多謝排舞老師Rock sir、dancers同晨曦個個都咁專業、咁配合。我淨係覺得每一場有咩事都要盡力做,最緊要係enjoy個show同埋我好感受到好多愛,包括排舞老師Rick sir駼eat box,同埋晨曦上薄A台下觀眾又畀support,雖然係意外,但係現場我好感覺到,我鬘x上面都做得好開心、好投入。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻