logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

望擁變透明超能力 Sammi想睇穿人心

2018-10-12
鄭秀文鄭秀文

香港文匯報訊 鄭秀文(Sammi)早前為珠寶品牌拍攝宣傳片。拍攝當日,Sammi穿一身火紅晚裝裙,穿梭四個不同的場景。

Sammi在片內提到如果能擁有超能力的話,她希望變成透明,這樣她便可以穿透人心,知道別人內心的需要,才能用歌去感染別人,「有鷕亶z明黚鄐O,我就可以知道更多人鴾漱葳搨n,睇屩I樣幫助佢]。同埋我可以將呢種對人內心鼤z解能力,放鬺嚘q詞入面,令到我嚘q更加有感染力。當然我希望歌迷聽完會搵到一個新方向、一個更加正面鼣~徑去繼續自己鴷肮﹛A變得更自信,好似鑽石咁發出光芒。」

對於愛情,片中提到「愛」字是一個「受」字加個「心」字,是來自Sammi的一首國語歌《愛》中的歌詞!Sammi認為處理每段關係,除了接受對方的心,同時要識得付出愛,是一種畢生學習。「我搵到佢(許志安),亦都圓滿鬻琣菑v、搵到自己。愛係連繫兩個人鼣怑垠n橋樑,我]兩個一直相處,日對夜對,我好開心可以影響佢,希望佢儮B動量可以再增加多齱A人都健康齱A同埋希望兩人可以一齊去學下唔同儱s運動啦!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻