logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

江若琳無懼「幸福肥」

2018-12-21
江若琳江若琳

香港文匯報訊 本周日是歌手江若琳(Elanne)與「生煎包大王」蕭潤邦(Oscar)結婚的大日子。但Elanne婚禮前M家忙過不停,除鬫ㄘ鬎w備,仲有拍劇同拍廣告;早前拎住花球拍造型照,以4個不同造型示人,有幸福新娘Look、又大騷Fit爆線條。Elanne話:「今次代言輯相影出薯n靚,行健康路線,好滿意、好期待這輯廣告出螳蘆G!」

對於今次以6位數作代言酬勞她表示好滿意,話廣告開拍前已率先到訪該店,親身體驗店內服務,大賣口乖讚代言公司不只有美容療程,還有好多種有機產品,令佢面色紅潤、精神都好驉I更話唔怕婚後「幸福肥」:「結婚後會去蜜月玩番轉,但都會Keep 住個靚樣同身材!選擇該代言公司因為真係幫到我由內到外都可以輕鬆Keep Fit!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻