logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

拆禮物日迎愛女滿月 董敏莉患「媽咪手」

2018-12-27
■董敏莉過去一個月都專心湊女。■董敏莉過去一個月都專心湊女。

香港文匯報訊 昨日「拆禮物日」適逢愛女莊子子滿月,新手媽媽董敏莉亦為女兒穿上聖誕裝,第一次感受三人行的聖誕節。董敏莉表示過去一個月都專心湊女,大讚子子忍耐力高:「佢好乖啊,現在個人長高鬫n多,我發現佢忍耐力都好勁,朋友的BB有時去髐p便都會喊要人換片,不過子子就會唔出聲,到我地發覺時已經差不多漏出薄I今年聖誕爸爸唔畀我]出去玩,所以兩母女留屋企扮靚靚。」

Monie幫愛女穿聖誕衫時,子子「郁身郁勢」,還識用手撐起自己:「可能同我]玩得多有關,我]成日同佢玩Tummy Time,佢手臂練到好有力,有人話佢可能好快識轉身!」

初為人母的Monie透露「心理上」已習慣,但被愛女搞到「五勞七傷」:「我抱得太多,搞到現在有媽咪手,有時大動作瓥ㄕn痛,唯有放慢個腳步去做洁A甚至叫老公去開奶同抱個囡,我同子子成個女皇咁享受聖誕節加滿月。(送咩畀個女?)我已經送鱄茈]包臉畀佢,似足我咁可愛,搞到爸爸都不時獻吻做禮物。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻