logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

伊健笑阿Sa面似壓扁菠蘿包

2018-12-25
■伊健與阿Sa一碰頭就鬥嘴。■伊健與阿Sa一碰頭就鬥嘴。

香港文匯報訊 鄭伊健明年2月紅館舉行個唱,好朋友蔡卓妍(阿Sa)率先自定歌單,並私下傳給其音樂總監陳光榮,揚言:「如果唔唱呢羉q,我會割_!」她透露歌單內都是較冷門又未聽過伊健唱現場的歌,她對伊健說:「《友情歲月》呢矕N唔使點唱,因為你一定唱,我揀鷭idetrack 例如《內傷》,好想聽你唱live ,至少我去睇麚鶪@定要唱!」

伊健與阿Sa於2002年合作電影《我老婆唔夠秤》認識,之後再合作過幾部電影而成為好朋友,日前他們接受電台訪問,阿Sa坦言與伊健無所不談,讚他是個很好的聆聽者兼守秘密者。不過他們一碰頭就鬥嘴,阿Sa投訴初相識時,被伊健取笑塊面似「壓扁菠蘿包」,所以要窒他還擊。伊健哈哈大笑,說:「你鶧}時真係好似外賣壓到最底鶗騕埧琤],現在唔同晒,靚鬫n多!」阿Sa強調:「我無整容謘I」

雖然常常鬥嘴,但他們亦有認真傾心事的時候,阿Sa最難忘伊健教導她:「我同佢拍戲鶩荇伬埬伝薯n密,又要唱歌又要排舞,薇鴗驤鶪@邊化妝一邊堐情C有一次佢好認真咁同我講『你唔好再啈矰ぃ庚捸A尊重化妝師,而且咩人先至鬺伈Q人化妝?』從此我就冇再啈矰ぃ屆A只係試過忍唔住坐鰜蚼躟捧N崏驉C」伊健回想當年阿Sa年紀輕輕跑通告好辛苦,如今苦盡甘來,亦感安慰。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻