logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

釗峰跟12位美少女拍MV

2019-01-17
■釗峰獲安排十多位美少女與他通宵拍MV。■釗峰獲安排十多位美少女與他通宵拍MV。

香港文匯報訊 釗峰艷福無邊,繼「女神」蘇麗珊為其《閃亮的青春》擔任MV女主角之後,昨日派台的新歌《問題青年》MV,艷福加大12倍,導演6日安排十多位美少女與他通宵拍MV,釗峰坦言心情既興奮又緊張,但幸福感爆棚!

少女們穿茼P色同款的服裝,「睡」在現場各個角落,MV中釗峰努力喚醒她們不果,同時另有一位衣茼麻I相似但特別高的女子,在操控這些昏睡的少女,結局出人意表。釗峰說:「呢首歌係講兩代之間鴷椄煄A現在鵀~輕人好大鵅y無力感』,上一代鴾H成日都覺得下一代乜都不足、唔夠經驗......畀年輕人好多框框,令年輕人無所適從而產生好多問題青年,今次MV鴾痐k就係用肢體動作去表達呢種無力感。」

問釗峰覺得自己屬於「上一代」還是「下一代」呢?他說:「我係『中代』!我身邊有唔少90、00後麊B友,大家相處好快有共同話題,亦有好多超過50、60歲麊B友同我兄弟相稱,我覺得自己跟任何年齡人士都可以溝通到。大家試諗一諗,有時覺得下一輩唔夠經驗、想法不切實際黈伬唌A諗返自己成長過程如果被前輩咁樣批評亦唔好受,大家都後生過、都有過呢份衝勁,不妨畀多攭O一代鵀~輕人去發揮。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻