logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:垃圾打卡當「抗爭」 「獨」人不如學河童

2019-02-09
■影張相就當有「抗爭」,唔怪得俾網民揶揄係「行為藝術」啦! fb截圖■影張相就當有「抗爭」,唔怪得俾網民揶揄係「行為藝術」啦! fb截圖

影張相打個卡又叫「抗爭」?真係要講返句︰精神齱A臨時演員都係演員!2016年農曆新年爆發「旺角暴亂」,3年過去,又有「港獨」分子想借件事刷存在感,點知就俾網民恥笑,話擺件垃圾鰜袧v兩張相就當「抗爭」驉A簡直係「行為藝術翵敶d」。係囉,與其做到咁頹,倒不如學鵅u中箭」(「香港眾志」)隻河童(黃之鋒)咁,留鰜峊囓晷鬙穧n啦!

每逢新年佳節,都會有熟食小販鷁騔Y賣洐飽A自己賺錢之餘,街坊又可以醫肚,過去都相安無事,直至2016年班「港獨」分子話要「魚蛋革命」,咁就搞到雞毛鴨血,唔少市民都記得班人嚗犰獢A亦從來都唔認同佢]鵀甈陛C

不過,「港獨」分子永遠好似活鬘郎畾阞攣搳A仲想咱顙薨滮禲C「港獨」組織「香港獨立聯盟」鷊s年前已經打晒開口牌話要「守護小販」,原來就係去旺角街頭黑麻麻兼唔起眼翵元阱Y位,擺個好似棄置垃圾咁黚皮箱做「垃圾桶」,鐪acebook度貼返張相話:「今晚,同樣位置,同樣活動。」

自己友譏「行為藝術」

乜咁樣叫「守護小販」?唔通個紙皮箱有平安符作用?fb專頁「廢除雙重國籍行動」就揶揄佢]又要威又要戴頭盔:「依(M)家『港獨派』囍瘞岈件死物鰜蚻側v兩張相就得架(謘^喇,人就留鰜峊曭情恁扆捸A又唔夠膽寫自己組織名稱鬘馧央]洁^上面,好×驚畀(俾)警察票控隨地拋垃圾呀?」

專頁繼續抽擊班「獨」派:「已經有咁大個標準垃圾桶擺鰜蛂A你擺個濕×細紙皮箱鰜蚾腆A×? 囍r又細又核×突。呢灝u係行為藝術翵敶d。」

班「港獨」分子「打卡抗爭」被恥笑,成日用「自決」薄u暗獨」、開口埋口話人「港豬」麊e童,之前幾日就親身示範咩叫「港豬」,就係留鰜峊囓晷驉C「MC Chan」就批評河童:「出去旺角吉(拮)魚蛋啦,白痴仔!」「Stone Lee」就話:「呃完錢有排洗(使)梗係玩鬙啦!」係要俾人狙擊幾句謚捸A鬼叫你平時想食「港獨」條水咩。

扮慘谷銷量 「中箭」袋少

不過,錢冇人嫌多鵅A直到鬖~宵開始一日前,河童就同成班「中箭」阿頭吹晒水話佢]其中一款印住「港豬」鼣U俾人「政治審查」,仲鷇}檔日麜]自己檔口開記者會。睇佢]一字排開笑口噬噬咁畀記者影相,都係想扮「被迫害」催谷銷量隉C

結果?今年佢]賺48萬,少過舊年近四成,似乎唔少人都睇穿佢]籠洁C

之但係咁,比起社民連24萬、公民黨27萬,同民主黨15萬多齱A「中箭」吹鴾羺絕X日就賺多咁多,睇怕河童同佢]班豬隊友會繼續疆磳b邊嘴笑,打多禶sgame囉! ■香港文匯報記者 何西

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻