logo 首頁 > 文匯報 > 馬經 > 正文

【本報消息】賴維銘難全身而退

2019-04-04

近年華將相當爭氣,除個別支持太少交不出成績外,大多在陣上均交出合理表現,只不過在本港騎師圈,重洋輕華傳統根深柢固,要一下子改變馬主及練馬師想法蚢磥ㄘ騿C

最近最熱門的話題,是賴維銘騎「贏馬神器」被研訊的事件,客觀地評論,該場千六米的步速在當日而言是蚢穈儒痋A而賴維銘的留放亦可以做得更好,但順跟順走而步速偏快下,竟然亦要押後研訊繼而入罪,就覺得有點那個了,況且,「贏馬神器」同場放頭的「勁得手」反而解釋幾句就過關,那就更令人覺得不公平。

如今競賽小組正式就賴維銘早前騎「贏馬神器」提出四項指控,所謂指控薔h去都係話賴仔將步速拉得太快,未能確保隻馬爭取最佳名次。單牳時押後再審,但小組翵M定已一石激起千重浪,連日謠仱邑ЖC同網上賽馬平台都向競賽小組提出強烈質疑,對小組針對華籍騎師選擇性執法,更加係非常不滿。賴仔當日點跑「贏馬神器」,全世界都有眼睇,若果佢本身跑法有問題,點會有咁多人撐佢?

講到不合理鴽眹B速,唔少賽馬傳媒同馬迷都對季初馬會盃「馬克羅斯」同「歡樂之光」鬥燒記憶猶新,呢場馬頭兩段講緊快魖漎矰K八,鞍上人仲要係冠軍級騎師潘頓同莫雷拉,咁跑法都算幫隻馬爭取最佳名次?點解小組賽後又冇好似今場捉賴仔咁,向潘頓雷神提出同樣指控?競賽小組今次俾人感覺,係冇合理理據麉e提下,隨手捉個華人騎師褻}刀,講得衰曭蔣’閉銗芺犌蚺孜。其實每次跑馬都有好多眼冤龠]法,當中唔少都係幾個前領外籍大師傅經手,但就唔見小組明察秋毫採取行動。若然小組係睇賴仔唔順眼,咪向牌照委員會建議下季咪發牌俾佢囉,反正邊個有冇牌一向任你講,唔需要整色整水攪鑨暋鱞鴾p動作。香港賽事達世界頂級,但單係監察賽事公平公正、一視同仁呢一環,今次「贏馬神器」事件已露底,監察偏私經常搬龍門,投注人投訴無門,其他設施做得幾好都冇用。賽馬事務執行總監夏定安,應該盡快同競賽小組首席受薪董事祁禮謙出褻}記者會,就今次事件向公眾解釋同接受傳媒質詢,家陣全港馬迷都等緊馬會交代。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻