logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

歌衫太重傷舊患需醫師出手 基仔為事業打拚 忽略父母愧疚

2019-04-15
■古巨基說到為事業忽略家人感觸落淚。■古巨基說到為事業忽略家人感觸落淚。

香港文匯報訊(記者 李梁靜儀)《古巨基-WE世界巡迴演唱會香港站PART2》第三場已於前晚順利舉行,台上基仔提到因工作而少關心父母時,一時感觸落淚。前晚出席捧場的有英皇主席楊受成夫婦、衛詩雅同媽媽、關智斌、麥亨利、樂小姐同囝囝,以及黃賢誌及基仔的父母等。完騷後基仔到後台與英皇老闆楊受成、總監霍汶希及演唱會幕後團隊開香檳預祝第四場演出成功!

演唱會有不同環節,在親情環節,基仔唱到《愛得太遲》時,熒幕播出基仔與家人的對話,其中提到他曾因工作忙碌很久沒跟家人食餐飯,只能用電話聯絡,基仔眼紅紅說:「媽咪每次打畀我第一句會問:『巨基,工作開心順利嗎?』爸爸打畀我都係關心工作,話聽到我把聲知我好忙,佢就可以安心去唌C」說罷即忍不住淚灑當場。

呼籲大家多關心父母

基仔指每場唱完《愛得太遲》都會講相同說話,目的是希望大家多打電話關心問候父母,其實父母需要的好簡單,只希望聽到你把聲。但前晚他因為想起爸爸在電話筒講的說話,說想聽到他把聲才安心去唌A就比較感觸,眼淺落淚。只要他有演唱會、演出,父母都會去捧場,如果是電視節目父母就問幾時播映,然後等茼洵搳C

第三場的表演嘉賓是方力申(小方)、側田、小肥及六號等出場,小方表示他們十二年沒同台演出,這次同台回憶都返來了,基仔說:「我]之前鶾q視節目重組,但唔齊人,07年我演唱會有搵佢]做我嘉賓。」之後大熒幕又播出當年的合照,他們擺回當年甫士再合照,又稱希望十多廿年後可以再影一張年老版本。側田兩個月後也開個唱,基仔刻意畀機會他打廣告。全場反應熱烈。

開香檳預祝演出成功

完騷後基仔到後台開香檳預祝第四場演出成功。受訪時他表示每場演出體力消耗很大,因為歌衫很重,出場第一套水晶衫就已重80kg:「套水晶衫上面有二萬粒水晶石,髐W身就好似陷入泥濘咁沉鷒言h,拎唔起隻腳,好似嬰磾茷C少年唱歌、跳舞,最後一套波鞋衫都係,因為靚,所以重都要荂A其實水晶衫鶖M可以用其他石,但一係唔閃、一係重,我]揀鱄哄A比起Part One要更大體力去支持。」 基仔又笑指每次完騷後都似打完仗,第二晚完騷後因腰傷舊患隱隱痛,為防萬一就請醫師上門按摩、順肌腱。問到為何不叫老婆按摩?他說:「佢唔識按摩,平時都係我幫佢按!佢都有問我點解識,我有時去按摩都會感受麰茷鶻祚v按咩位,可能同平時少運動有關。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻