logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

馬國明挺身護心穎:她知做錯了

2019-04-18
■大批傳媒昨在電視城追訪馬國明。 攝影:梁靜儀■大批傳媒昨在電視城追訪馬國明。 攝影:梁靜儀

不以受害人姿態示人贏讚賞

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)許志安(安仔)與黃心穎分別背茈t一半鄭秀文(Sammi)與馬國明在車廂偷情啜爆,引起全城熱話。繼前日男主角安仔召開記者會,聲淚俱下為自己的行為公開向太太鄭秀文道歉後,黃心穎昨終在IG「甫頭」向男友馬國明及他的家人道歉。而馬國明昨日亦首度現身開腔回應,雖是受害人,他仍暖男上身,處處維護黃心穎,但未有透露二人目前的關係是否有變。

無豆U理總經理(藝員管理及發展)樂易玲昨早向傳媒透露受害人之一馬國明的情況:「佢OK,大家唔使擔心佢。馬國明佢好乖,佢自己要求繼續開工,叫大家唔使遷就佢,所以佢今晚會繼續如常開工拍攝《降魔的2.0》的外景。」

馬國明昨日下午由太古城寓所出發到將軍澳電視城開工,拍攝新劇《降魔的2.0 》,下午4時35分在經理人陪同下現身電視城。頭戴cap 帽嬰磾I囊的他,知道有大批記者在場守候,他稍作停下讓大家影相後,便步入化妝間化妝準備出外景。半小時後,化好妝的馬明步出見半百傳媒。

自覺沒資格評論安仔

經過一晚沉澱後,有備而來的他先開腔說:「其實呢件事我知道髐妨寣A我好快已經無籧虳O個感覺 ,我係好平靜,同埋我好快變成擔心,我係好擔心呢件事牽涉鬗J面鴭狾酗H,任何一個受到傷害,我都係唔希望鵅C可能我唯一可以代表佢(黃心穎)講少少洁A其實我知佢,知自己做錯驉A我亦知佢其實好想出薯P大家講洁A不過好似公司驚佢情緒不穩定會講錯洁A所以無安排佢出薄A我知佢襩G表達鷛Q講洁A我只可以話,佢仲好年輕(30歲),未來仲有好多路需要面對、要行,希望大家畀曭韃﹋。至於我,大家不用擔心,我未來會繼續好專心工作,會拍好我奰腹A我仲開緊工,唔希望影響部戲龠i度。」

至於安仔,馬國明則拒絕回應:「安仔講洁A我亦唔會發表任何意見,我覺得呢個世界冇人有資格發言,除鬫w仔太太之外,其實大家都冇資格去發言,所以希望件事盡快可以平息鼳,就算。」

無正式答分手與否

對於有傳媒前日就此事追訪馬明媽媽,馬國明希望媒體高抬貴手,他說:「因為我爹]、媽咪唔係呢個圈鴾H,咁多位記者朋友技巧好高,好識引導佢講你]想要齔狙蛂A咁我媽咪突然有咁多支咪隊埋去,佢係會驚鵅A咁佢可能會講錯洁A希望唔好將我媽咪嚜☆隉A放大佢。佢講任何一句說話,可能鬖n驚情況下講,我唔會就佢任何講過鴾@句說話,去回應大家。只希望唔好嚇親我屋企人,因為佢]唔係圈內人,不知突如其來翵ヾA佢]會好驚、唔習慣呢個感覺。」

問到他跟黃心穎目前的關係及是否已分手? 馬明說:「我冇乜可以講,未來我會好專心做自己工作,多謝大家關心!希望大家高抬貴手,唔好再將件事發酵,令更多人受傷害,相信件事已經令好多人受傷,希望件事盡快平息鼳,過去就算。」說完雙手合十離開。

Sammi現以平靜的心面對

安仔前晚舉行記者會交代事件,自責是個醜惡、不知所謂的人,並公開向太太Sammi道歉。事發後,Sammi一直未有回應,有傳聞指她情緒崩潰,拒見安仔拒睡覺拒進食,其Facebook專頁上的封面圖片變成黑色一片,粉絲們都十分擔心她的情況。不過,對於外間傳Sammi失聯,Sammi的身邊人透露,Sammi有信仰支持,現在「以平靜的心面對」。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻