logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:「賣小強」催上街 「荅饇礡v無人Buy

2019-04-28

為鰶囧忖竣擗牊麍舉行鴾洐蚳珗C行,銅鑼灣書店前店長林榮基突然話要「流亡」台灣,仲不斷接受傳媒訪問,號召反對派支持者今日上街。不過,反應就似乎唔多好諢A唔少網民都鬧爆佢既然講到阻止逃犯條例修訂對香港咁重要,點解佢自己走先?有人就話反對派成日聲稱修例旨在針對在香港的「政治犯」,但點解個個反對派大佬都冇走到?有人直言佢只係做騷谷人上街隉I

「叫人留自己閃」 被鬧走佬懦夫

林榮基話自己「流亡」,聲稱逃犯條例的修訂是「將『大陸法律』拎蟑輕銗峞v,又叫反對派支持者今日上街遊行。即使唔少真係信佢荅嚘竷薄A都對此感到不滿。「朱錦春」就話:「充分表現獅子山下既(鵅^中產精神,叫人留低,自己就有事速逃。」

「Thomas Markar」亦鬧:「做驉A講驉A驚就唔好講唔好做,要拉要鎖隨便咁就(係)硬漢,而家驚有下文就走路(佬)仲(唔)係懦夫?」

「Chi Ho Chan」就回帶當年旺角暴動疑犯李倩怡逃到台灣後,林榮基叫她回港受審一事:「林榮基真係幫唔落,之前講到咁堅話李倩怡返港坐完監出獄後大好前景。」

「Chak Keung Eric Lau」罵道:「囍帩eafood就係咁,對後生仔就話坐幾年隉A出薔礞j把世界,自己有事就即閃,呢曮}所謂幫我地(])爭取民主既(鵅^『泛民』垃圾囉!」

「Fung Thf Tsang」就話:「無事無幹咪偷偷地番(返)豁o∼ 我而(??)家越褻V討厭D(齱^老洁I」

有網民就質疑,如果修例真係針對反對派口中鵅u政治犯」,咁要走都未輪到林榮基啦!

「Hon-tai Hung」質疑:「林榮基點解要逃走到台灣?反而,反對派一個人都無走到?咁即係話畀市民聽,呢條例係攪(搞)囓ル炕]驉^法而逃避法律責任的人,如果無犯法,使乜驚呢?」

網民識破伎倆 博同情難得逞

「Quinson Wong」笑言:「即是話,有引渡條例,蛇虫(蟲)鼠蟻唔敢藏身香港。未通過已經work,修例原來係好事來的。」「王有成」則直指:「高調離港,想制(製)造恐慌,引人注意,反對派技(伎)倆,如真要走也不急於這時候走。」

「Thomas Fok」就「提醒」林榮基:「既然老細安排老林(臨)做荅韟悀H家一角,博世界同情。不如玩大D(齱^,自己加戲。在台灣媒體前,剪爛香港身份證及特區護照,以表心績(跡)。」

有人則以子之矛攻子之盾,話如果內地執法部門真係好似香港反對派口中講咁「無法無天」,就根本冇需要整條移交條例出薄C

「Jamie Manning」話:「其實以引渡(移交)修例為理由走佬唔太合理,因為等個修例立法後再去引渡,程序複雜費時,而且等同即刻攤牌話比(畀)人知引渡(移交)修例就係為左(驉^拉『政治犯』,對『中共』對香港鴽庤H都冇好處,『中共』真係冇咁蠢,就算真係要拉都係用返『洗頭艇』啦,方便快捷。」

■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻