logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

特稿:籌旗「失救」照掠水 遊行籌款唔可靠

2019-04-28
■區家寶公開與梁國雄及曾健成有關錢銀方面的WhatsApp對話。 fb截圖■區家寶公開與梁國雄及曾健成有關錢銀方面的WhatsApp對話。 fb截圖

反對派每次搞遊行,其實主角都係籌款,相信今日反對派舉行鴾洐蚳珗C行亦不例外。不過,捐款者要小心,你以為蠵係幫某個人,結果蠵原來會去鰷臚G度。「保釣行動」成員郭紹傑同社民連巀Y敏華,早前去髐擖遜t國神社燒洇傸部A結果被捕,「保釣」同社民連就即時為兩人籌旗。以為蠵會用鬗銧岳滮H?少年你太年輕了!嚴敏華之母區家寶近日就鐪b發帖,叫人唔好再為此事捐款畀社民連同「保釣」,話「不忍大家浪費了血汗錢而又達不到協助郭嚴的心願」喎,係咪暗示有人中飽私囊呢?

郭嚴保釋被拒 「救款」去向不明

郭紹傑和嚴敏華去年在日本放火焚燒神主牌被日方拘留至今。其間「保釣」多次籌款,稱用來「營救」兩人,包括籌措兩人的保釋金,但其後兩人不獲准保釋,這筆錢的「去向不明」。

嚴敏華媽媽區家寶就在fb發帖,展示了她與「長毛」梁國雄,以及「阿牛」曾健成有關錢銀方面的whatsapp對話,並呼籲市民不要捐錢給在港關於營救郭嚴的活動。

「毛牛」懶理停捐款呼籲

她稱,「現時主要角色是日本方面的......若幫助都只是給日本後緩(援)會」,而自己不忍大家「浪費了血汗錢而又達不到協助郭嚴的心願」,又強調自己已給予時間讓長毛、阿牛等人糾正,但他們並沒回應,只感到「無可奈何」。

網民「Ringo Yau Ringo Yau」直言:「重點係明明保釋唔到,蠵點解唔比(畀)返人呢,好救命。同埋事後真係要咁多錢咩,好懷疑。」「Dick Tse」就「畫出腸」:「鵅A有人乘機斂財?」「Norris Ng」道:「呢類人令大眾失望,睇清佢地(])真面目,唔再支持佢地(])。」

「Vicky Ng」亦爆大鑊:「郭嚴二人固然有錯,就系(係)跟錯大佬信錯人,依(呢)班人賣兄弟黨友豬仔然後叫人捐錢救人......難得有好心人2,000、幾百咁捐,想佢地(])可以保釋到,(但)跟(根)本佢地(])系(係)唔付(符)合保釋條件都叫人捐錢,好多有心人可能自己都唔系(係)鬆動鵅A一心想盡點心意......如果唔同曾經捐款比(畀)佢地(])保釋用鴾H發聲,我覺得咁(係)唔公道,仲有據我了解黻炷a寶平時都系(係)好客氣,好顧他人感受的一個長輩,要佢咁追錢,應該已經追左(驉^一段時間而無結果先會咁。」

前車可鑑,如果有計劃鬗竣擗牊麍ㄓ洐蚳珗C行時捐錢畀政黨鵅A可能都要停一停,諗一諗囉!

■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻